✨ TENTATIA ZILEI
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Cosmetice Bio si naturale.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Cele mai bune surse de Vitamina D

Cele mai bune surse de Vitamina D
     

Cu toții știm că organismul nostru are nevoie de Vitamina D pentru a rămâne sănătos. Însă de ce cantitate de vitamina D avem nevoie zilnic și unde o putem găsi?

Conform cercetătorilor, cancerul de colon, cancerul la sân, cancerul la prostată dar și bolile auto-imune precum scleroza în plăci, hipertensiunea arterială și bolile cardiovasculare sunt asociate unei carențe de Vitamina D. Adulții care au sub 50 de ani au nevoie de 200 UI pe zi iar cei care au peste 50 de ani au nevoie de 400 UI de Vitamina D pe zi.

Vitamina D contribuie la întărirea oaselor, este un antidepresiv 100% natural, sporește energia, contribuie la arderea grăsimilor, favorizează eliminarea mercurului din organism și ne întărește sistemul imunitar. Vitamina D este un hormon pe care corpul nostru îl produce în urma expunerii la soare. Iată care sunt alimentele care te vor ajuta să îți faci plinul cu această vitamina extrem de importantă.

Shiitake sau ciuperca parfumată este o sursa excelentă de Vitamina D. În plus, ciuperca shiitake are un conținut bogat și de Vitamina B. Specialiștii ne recomandă să cumpărăm doar acele ciuperci shiitake care au fost uscate la soare pentru a putea profita din plin de aportul lor de Vitamina D.

Macroul este bogat în vitamina D, în Omega 3 și reprezintă aproximativ 90% din aporturile zilnice recomandate. Ce poți cere mai mult?

Heringul este un alt tip de peste bogat în Vitamina D. Heringul se hrănește cu plancton. Datorită faptului că planctonul este adesea expus la soare, heringul reprezintă o sursă excelentă de Vitamina D.

Sardinele Extrem de ușor de găsit sub forma de conserve, sardinele sunt apreciate de un număr mare de persoane. Pe lângă conținutul bogat de Vitamina D, sardinele sunt o sursă excelentă de Vitamina B, acizi grași, aproximativ 70% din aporturile zilnice recomandate.

Ouale sunt fără îndoială cea mai slabă sursă de Vitamina D cu doar 10% din aporturile zilnice recomandate. Însă sunt excelente pentru a începe ziua în forță, o sursă bună de proteine, pentru sportivi în special.

Tonul conferă în jur de 50% din aporturile zilnice recomandate de Vitamina D. Încă un produs al mării pe care îl poți consuma în mod regulat pentru a beneficia de o doză generoasă de Vitamina D.

Soarele este principala sursa de Vitamina D. O expunere zilnică, cu măsură, poate spori considerabil aportul de Vitamina D.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Adolescența și sportul

Ultimele promotii

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.