✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

7 beneficii care atestă faptul că merită să adaugi nucile în alimentația ta

7 beneficii care atestă faptul că merită să adaugi nucile în alimentația ta
     

Nucile sunt gustoase, convenabile și pot fi savurate în cadrul multor diete. În ciuda faptului că sunt bogate în grăsimi, acestea au o serie de beneficii impresionante pentru sănătate și greutate. Iată 7 beneficii pe care le oferă nucile sănătății tale:

1. Sunt încărcate cu antioxidanți – Antioxidanții, inclusiv polifenolii din nuci, pot combate stresul oxidativ prin neutralizarea radicalilor liberi.

2. Reprezintă o mare sursă de nutrienți – Nucile sunt bogate în grăsimi, sărace în carbohidrați și o sursă excelentă de mai mulți nutrienți, inclusiv vitamina E, magneziu și seleniu.

3. Pot reduce colesterolul și trigliceridele – Nucile pot ajuta la scăderea colesterolului LDL total (rău) și a trigliceridelor, crescând în același timp nivelul de colesterol HDL (bun).

4. Pot reduce inflamația – Cercetările sugerează că nucile pot reduce inflamația, în special la persoanele cu diabet zaharat, boli renale și alte afecțiuni grave de sănătate.

5. Sunt bogate în fibre – Multe nuci au un conținut ridicat de fibre, ceea ce poate reduce riscul bolilor, te ajută să îmbunătățești sănătatea intestinelor.

6. Benefice pentru diabetul de tip 2 – Diabetul de tip 2 este o boală frecventă care afectează sute de milioane de oameni din întreaga lume. Mai multe studii au arătat că glicemia, tensiunea arterială se îmbunătățesc atunci când nucile sunt incluse în dietă.

7. Pot ajuta la scăderea în greutate. S-a demonstrat că nucile promovează pierderea în greutate, mai degrabă decât creșterea în greutate.

Iată câteva dintre cele mai frecvent consumate nuci:

A. Nucile obișnuite - Sunt foarte nutritive, fiind o sursă extrem de bună de proteine, vitamine din complexul B, lecitină și omega-3. 

B. Migdalele – Datorită conținutului de vitamina E, migdalele sunt considerate a fi un aliment bun pentru creier. De asemenea, contribuie la reglarea glicemiei și susțin buna funcționare a inimii.

C. Nucile braziliene – Nucile braziliene fac parte din familia fructelor sâmburoase. Sunt bogate în grăsimi sănătoase esențiale pentru organism.

D. Arahidele – Arahidele reprezintă o sursă excelentă de proteină iar grăsimile nesaturate din acestea ajută la scăderea nivelului colesterolului.

E. Nucile Pecan – Nucile stimulează digestia, elimină constipația și totodată mențin sănătatea cardiovasculară și osoasă. Acestea conțin numeroase vitamine și minerale benefice organismului tău.

F. Caju – Caju conține o serie de substanțe nutritive importante și studiile indică faptul că pot îmbunătăți nivelul lipidelor din sânge.

G. Nucile Macadamia – Nucile macadamia sunt foarte bogate în grăsimi monosaturate. Acest lucru indică faptul că pot reduce factorii de risc a bolilor de inimă.

Atunci când sunt incorporate într-o dietă sănătoasă formată din alte alimente naturale, integrale, nucile pot ajuta la reducerea factorilor de risc pentru multe boli cronice. Accesează webshop-ul VitaMix și achiziționează nucile tale favorite la un preț accesibil!

 

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter