Luna Pro Natura
-20% din pretul original la toate produsele
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Mersul pe jos face picior frumos

Mersul pe jos face picior frumos
     
De cate ori nu ati auzit fraza "Mersul pe jos face picior fumos"? Ei, pe langa acest lucru putem gasi mai multe motive pentru care e bine sa practicati plimbari, fie ele scurte sau lungi, usoare sau intense. Mersul pe jos este un exercitiu bland cu impact redus, care ajuta la mentinerea conditii fizice si a sanatatii.  Plimbarile usoare, mersul alert si alergatul pun sangele in circulatie. Astfel, cu minimum de efort puteti obtine multiple beneficii organismului si puteti imbunatati activitatea creierului, iar un creier activ inseamna un creier sanatos.
 
 
Medicii sunt de parere ca bolile de la maturitate evolueaza mai lent si sunt suportate mai bine de creier daca acesta a fost bine irigat si activat pe timpul intregii vieti. 30 de minute pe zi de mers pe jos imbunatatesc cu 50% functiile creierului si mai ales memoria. Reducem astfel si riscul aparitiei de Alzheimer sau dementa la batranete. 
In cazul persoanelor care merg pe jos exista mai putine probabilitati de a manifesta cancer, boli de inima, accident vascular cerebral, diabet si alte boli mortale. Acestea traiesc mai mult si obtin mai multe beneficii pentru sanatatea mentala si spirituala ca urmare a acestei practici.
Beneficii ale mersului pe jos
1. Previne aparitia diabetului de tip 2
2. Intareste inima – mersul de jos reprezinta antrenamentul de care inima dumneavostra are nevoie pentru a functiona optim
3. Ajuta la scaderea colesterolul
4. Este bun pentru sanatatea creierului, limpezeste mintea si  va ajuta sa va calmati si sa ganditi intr-un mod eficient si constructiv
5. Stimuleaza buna-dispozitie si relaxarea psihica prin endorfinele secretate in timpul mersului, impreuna cu alti factori fiziologici, astfel ca 30 de minute de mers zilnic au imbunatatit vizibil starea de spirit a celor cu tulburari depresive majore
6. Incetineste coagularea sangelui mentinand fluiditatea acestuia si astfel protejeaza de afectiuni trombotice sau infarct
7. Reduce riscul formarii cancerului mamar si de colon
8. Imbunatateste nivelul conditiei fizice
9. Ajuta la reducerea grasimii din organism, daca se practica cel putin 30 de minute pe zi la intensitate moderata
10. Imbunatateste respiratia si implicit ajuta la cresterea imunitatii
 11. Sustine viata sexuala
Incepeti sa practicati mersul pe jos incet si usor.  Pentru inceput este suficient sa mergeti pe jos doar cateva minute pe zi. De exemplu, cate 10 minute pe zi, iar apoi puteti creste spre 15, timp de doua ori pe saptamana. In urmatoarele saptamani puteti extinde timpul alocat mersului pe jos pana la 30-60 minute, in majoritatea zilelor saptamanii. Purtati intotdeauna pantofi confortabili atunci cand iesiti la plimbare.
Luati un prieten cu dvs. ca sa va motiveze si sa fie mai placuta plimbarea!
 

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Epistaxis - sau hemoragia nazala

Aboneaza-te la newsletter