⭐ OFERTA ZILEI ⭐
Ai 16% reducere pentru toate produsele din categoria Piele, par si unghii.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Ce alimente ajută la prevenirea migrenelor?

Ce alimente ajută la prevenirea migrenelor?
     

Deoarece migrenele pot fi atât de debilitante, poate fi benefică identificarea și evitarea potențialelor declanșatoare de migrene. Pentru unii oameni, declanșatorii pot include alimente sau tipuri specifice de alimente.

În schimb, unele alimente pot reduce frecvența durerilor de cap sau pot diminua simptomele acestora. Deși nu există o categorică "dietă antimigrenă", oamenii ar putea să își reducă migrenele prin monitorizarea a ceea ce mănâncă.

Consumul de cereale integrale și legume proaspete poate ajuta la prevenirea migrenelor.

O alimentație sănătoase poate ajuta la prevenirea migrenelor. O dietă sănătoasă ar trebui sa conțină alimente proaspete, inclusiv fructe, legume, cereale integrale și proteine de calitate.

Alimentele proaspete au o probabilitate mai mică de a adăuga conservanți alimentari, cum ar fi glutamatul monosodic (MSG). Conservanții pot provoca migrene la unii oameni, evitând astfel alimentele care le conțin pot ajuta.

Asociația tulburărilor de migrene a creat o listă cu "alimente sigure pentru migrene" pentru a ghida alegerile alimentare ale unei persoane. Aceste alimente, în general, nu conțin conservanți, drojdii, arome și alte substanțe care sunt potențiale declanșatoare ale migrenei, cum ar fi nitriții și fenilalanina.

Pâine și cereale

De consumat:

  • majoritatea cerealelor, cu excepția celor care conțin nuci, fructe uscate sau aspartam
  • semințe de semințe simple sau de susan
  • covrigi și chipsuri de cartofi
  • biscuiți fără aromei 
  • pâine de secară

Alimente de evitat:

  • biscuiți aromatizați, cum ar fi biscuiții de brânză de cheddar
  • pâine proaspătă, care este facută de casă sau de la brutărie 
  • pizza, deoarece este și un aluat proaspăt
  • chipsuri foarte aromate sau condimentate
  • covrigi moi

Carne, nuci și semințe

Alimente de consum:

  • carne de vită proaspătă, carne de pui, pește, miel, carne de porc, curcan sau carne de vită
  • semințe de mac
  • semințe de dovleac
  • semințe de susan
  • semințe de floarea-soarelui fără arome naturale

Alimente de evitat:

  • ficat de pui și vită
  • chiftele
  • carne marinată
  • popcorn cu arome
  • unt de arahide

Sosuri de salate

Legume și fructe

Alimente bune de consumat:

  • fructe proaspete
  • legume proaspete
  • salată verde 
  • ardei, dovlecei, cartofi proaspeți, morcovi și conopidă.

Alimente de evitat:

  • fulgi de cartofi
  • fructe uscate care conțin conservanți de sulfit
  • citrice
  • fasole lima
  • ceapă
  • varză acră

Unele fructe pot conține de asemenea polen sau alți compusi, iar acestea pot provoca eliberarea de histamina care ar putea declanșa o migrenă (banane, portocale, grapefruit, zmeură și prune).

Remedii naturiste - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.