Ce alimente ajuta la prevenirea migrenelor?

Ce alimente ajuta la prevenirea migrenelor?
     

Deoarece migrenele pot fi atat de debilitante, poate fi benefica identificarea si evitarea potentialelor declansatoare. Pentru unii oameni, declansatorii migrenei pot include alimente sau tipuri specifice de alimente.

In schimb, unele alimente pot reduce frecventa durerilor de cap sau pot diminua simptomele acestora. Desi nu exista o categorica "dieta antimigrena", oamenii ar putea sa isi reduca migrenele prin monitorizarea a ceea ce mananca.

Consumul de cereale integrale si legume proaspete poate ajuta la prevenirea migrenelor.

O alimentatie sanatoase poate ajuta la prevenirea migrenelor. O dieta sanatoasa ar trebui sa contina alimente proaspete, inclusiv fructe, legume, cereale integrale si proteine slabe.

Alimentele proaspete au o probabilitate mai mica de a adauga conservanti alimentari, cum ar fi glutamatul monosodic (MSG). Conservantii pot provoca migrene la unii oameni, evitand astfel alimentele care le contin pot ajuta.

Asociatia tulburarilor de migrena a creat o lista cu "alimente sigure pentru migrena" pentru a ghida alegerile alimentare ale unei persoane. Aceste alimente, in general, nu contin conservanti, drojdii, arome si alte substante care sunt potentiale declansatoare ale migrenei, cum ar fi nitritii si fenilalanina.

Paine si cereale

De consumat:

  • majoritatea cerealelor, cu exceptia celor care contin nuci, fructe uscate sau aspartam
  • seminte de seminte simple sau de susan
  • covrigi si chipsuri de cartofi
  • biscuiti fara aromei 
  •  paine de secara

Alimente de evitat:

  • biscuiti aromatizati, cum ar fi biscuitii de branza de cheddar
  • paine proaspata, care este facuta de casa sau de la o brutarie 
  • pizza, deoarece este si un aluat proaspat
  • chipsuri foarte aromate sau condimentate
  • covrigi moi

Carne, nuci si seminte

Alimente de consum:

  • carne de vita proaspata, carne de pui, peste, miel, carne de porc, curcan sau carne de vita
  • seminte de mac
  • seminte de dovleac
  • seminte de susan
  • seminte de floarea-soarelui fara arome naturale

Alimente de evitat:

  • ficat de pui si vita
  • piftele
  • carne marinata
  • popcorn cu arome
  • unt de arahide

Sosuri de salate

Legume si fructe

Alimente bune de mancat:

  • fructe proaspete
  • legume proaspete
  • salata verde fara conservanti
  • ardei, dovlecei, cartofi proaspeti, morcovi si conopida.

Alimente de evitat:

  • fulgi de cartofi
  • fructe uscate care contin conservanti de sulfit
  • citrice
  • fasole lima
  • ceapa
  • varza acra

Unele fructe pot contine de asemenea polenuri sau alti compusi, iar acestea pot provoca eliberarea de histamina care ar putea declansa o migrena. Exemplele includ banane, portocale, grapefruit, zmeura si prune.

comments powered by Disqus

Remedii naturiste - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Tot ce trebuie sa stiti despre produsele de curatare organice
Tot ce trebuie sa stiti despre produsele de curatare organice

Pregatirile pentru sarbatori incepe deja din aceasta perioada a anului. Familia traditionala a intampinat intotdeauna sarbatorile cum se cuvine, si an

Ce alimente ajuta la prevenirea migrenelor?
Ce alimente ajuta la prevenirea migrenelor?

Deoarece migrenele pot fi atat de debilitante, poate fi benefica identificarea si evitarea potentialelor declansatoare. Pentru unii oameni, declansato

Fructele exotice pot ajuta la combaterea obezitatii
Fructele exotice pot ajuta la combaterea obezitatii

Pana in 2030, se estimeaza ca peste 1 miliard de oameni vor fi supraponderali. Asadar, intelegerea mecanismelor ce dezvolta obezitatea si a conditiil

Comanda
L-V intre 9-17
0365-430.166
Transport GRATUIT
la comenzi peste 150 Lei

Produsul lunii