✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Alimente, suplimente și ceaiuri care te ajută să ai un somn odihnitor

Alimente, suplimente și ceaiuri care te ajută să ai un somn odihnitor
     

A avea un somn odihnitor este incredibil de important pentru sănătatea ta. Somnul ajută corpul și creierul să funcționeze corect. Un somn bun poate îmbunătăți învățarea, memoria, luarea deciziilor și chiar creativitatea. Mai mult, somnul insuficient a fost legat de un risc mai mare de afecțiuni cardiace, diabet și obezitate.

În ciuda acestui fapt, calitatea și cantitatea somnului sunt la un nivel minim, din ce în ce mai multe persoane nu au parte de un somn bun. Dacă ai nevoie de puțin ajutor suplimentar pentru a dormi mai bine, ia un considerare următoarele suplimente naturale:

1. Rădăcina de valeriană – Valeriana este o plantă originară din Asia și Europa. Rădăcina sa este frecvent utilizată ca tratament natural pentru simptomele de anxietate, depresie și menopauză. Rădăcina de valeriană este un supliment popular care poate îmbunătăți calitatea somnului și simptomele tulburărilor de somn.

2. Magneziul – Magneziul este un mineral implicat în sute de procese din corpul uman și este important pentru funcția creierului și sănătatea inimii. În plus, magneziul poate ajuta la calmarea minții și a corpului, îmbunătățind calitatea somnului.

3. Lavanda – Aromaterapia cu lavandă poate ajuta la îmbunătățirea somnului. Pentru ameliorarea simptomelor insomniei cronice se recomandă înainte de culcare, băi în care se adaugă esență de lavandă  aceasta creând un efect relaxant. Tot înainte de culcare se poate bea un ceai cald din amestec de sunătoare și lavandă.

4. Melatonina – Melatonina este un hormon pe care corpul tău îl produce în mod natural și îi semnalează creierului că este timpul să dormi. Suplimentele de melatonină pot îmbunătăți calitatea somnului. De asemenea, migdalele sunt în mod natural o sursă bună de melatonină.

5. Ceaiul de mușețel – Acest ceai conține un antioxidant cum ar fi apigenina care are proprietatea de a relaxa organismul. Mușețelul poate reduce insomnia și îmbunătățește calitatea generală a odihnei.

6. Glicina – Glicina este un aminoacid care joacă un rol important în sistemul nervos. Studiile arată că acesta poate contribui și la îmbunătățirea somnului. Poți să cumperi glicină sub formă de pastile sau sub formă de pulbere care poate fi diluată în apă. De asemenea, poți crește aportul de glicină consumând alimente bogate în nutrienți inclusiv: fasole, spanac, varză, fructe precum banană și kiwi.

7. Floarea pasiunii – Floarea pasiunii este un remediu popular pe bază de plante pentru insomnie. Ceaiul sau extractul din florile pasiunii pot ajuta la îmbunătățirea ușoară a calității somnului.

La fel ca și mâncarea sănătoasă, exercițiile fizice regulate, somnul de înaltă calitate este deosebit de important. Cu toate acestea, mulți oameni au probleme cu adormirea, se trezesc frecvent în noapte sau nu se trezesc odihniți dimineața. Acest lucru poate face dificilă menținerea sănătății fizice și psihice. Suplimentele de mai sus reprezintă o modalitate de a obține un somn odihnitor și liniștit. Accesează webshop-ul VitaMix și comandă produsele de care ai nevoie!

Remedii naturiste - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter