☀ HOT DEALS ☀
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Uleiuri cosmetice.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Tipuri de cereale

Tipuri de cereale
     

 

De atâția ani, cerealele au jucat un rol semnificativ în viața noastră. Reprezintă aproape 50-60% din dieta noastră.

Cerealele se dezvoltă din boabe comestibile care sunt cultivate în număr mare. Ele sunt umplute cu vitamine și minerale. Majoritatea cerealelor sunt ambalate cu proteine, fibre și carbohidrați, ceea ce le face o opțiune alimentară super sănătoasă.

Iată câteva tipuri de cereale și beneficiile lor:

  1. Orez – Orezul este un aliment de bază în diferite părți ale lumii și trebuie să ocupe lista noastră de alimente din cereale. Oamenii consumă orez pentru că este sănătos și foarte sățios și totodată este o opțiune ideală pentru mâncarea fără gluten. Beneficii: orezul este bogat în nutrienți și îmbunătățește sănătatea generală, are efect antiinflamator și este bogat în fibre, oferă energie corpului.
  2. Porumb – Porumbul este o cereală foarte populară în rândul americanilor, dar este folosit și în multe părți ale lumii. Este unul dintre cele mai vechi tipuri de cereale cunoscute de omenire și reprezintă o opțiune foarte sănătoasă pentru micul dejun. Beneficii: ajută la digestie datorită conținutului ridicat de fibre, îndeplinește cerințele nutriționale ale organismului, promovează sănătatea inimii.
  3. Ovăz – Ovăzul sau fulgii de ovăz sunt consumați în principal ca terci. Acesta vine sub diferite forme și poate consumat în multe feluri. Beneficii: ajută la gestionarea greutății, îmbunătățește digestia și previne constipația, îmbunătățește nivelul zahărului din sânge și este sigur pentru persoanele care suferă de diabet zaharat.
  4. Secară – Secara este cultivată de obicei în condiții climatice reci și este utilizată în principal pentru producerea de băuturi alcoolice. De asemenea, este utilizată pentru prepararea hranei pentru animale și a anumitor tipuri de făină. Beneficii: secara are un conținut ridicat de antioxidanți, ajută la scăderea nivelului de colesterol, are un indice glicemic scăzut și poate ajuta la persoanele cu diabet zaharat de tip 2.
  5. Grâu – Grâul este cultivat în principal pentru semnițele sale și este un aliment de bază la nivel mondial. Beneficii: grâul ajută la digestie și îmbunătățește sănătatea digestivă, este bogat în substanțe nutritive sănătoase pentru inimă, poate ajuta la reducerea riscului de obezitate.
  6. Quinoa – Quinoa este una dintre cele mai populare alimente sănătoase la nivel global. Quinoa este fără gluten, bogată în proteine și una dintre puținele alimente vegetale care conțin suficient din fiecare dintre cei nouă aminoacizi esențiali. De asemenea, conține magneziu, fibre, vitamine B, fier, potasiu, calciu, fosfor. Beneficii: quinoa este bogată în flavonoide, antioxidanți puternici, conține fibre solubile, care pot ajuta la reducerea nivelului de zahăr din sânge, la scăderea colesterolului și la reducerea greutății, are un indice glicemic scăzut.
  7. Hrișcă – Hrișca, un membru al familiei Polygonaceae, este o cereală fără gluten. Boabele de hrișcă sunt un aliment foarte nutritiv, care are o gamă largă de beneficii pentru sănătate. Beneficii: reprezintă o sursă bună de fibre și ar putea avea beneficii pentru sănătatea inimii, bogată în proteine, ceea ce ajută la gestionarea greutății, deoarece duce la o sațietate mai mare, hrișca este un plus perfect pentru o dietă fără gluten pentru cei cu boală celiacă.

Cerealele sunt o sursă bună de nutrienți, ajută la prevenirea bolilor și la menținerea unui stil de viață general sănătos. Alege să consumi cereale în fiecare zi pentru a te menține activ pe tot parcursul zilei!

 

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Sănătatea ochilor

Aboneaza-te la newsletter