☀ HOT DEALS ☀
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Uleiuri cosmetice.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Somnul si greutatea

Somnul si greutatea
     
O cercetare revolutionara, arata faptul ca lipsa somnului ar putea fi motivul secret pentru care nu reusiti sa pierdeti in greutate.
Un alt studiu arata ca oamenii bine odihniti par sa arda acelasi numar de calorii ca oamenii deprivati de somn, dar acestia din urma consuma aproximativ 300 calorii in plus in fiecare zi, ceea ce poate duce la o crestere in greutate de pana la 10 kg pe an. De asemenea, lipsa somnului incetineste metabolismul si creste nivelul de cortizol, hormonul stresului, care crește pofta de mancare.
Cresterea duratei de somn cu doar o ora (de la 7 la 8 ore pe noapte) va poate ajuta sa slabiti pana la 5 kg pe an.
Urmand acesti 4 pasi simpli puteti slabi in timpul somnului:
 
I: Calculeaza ora de culcare
1. Determina ora de trezire
2. Numara inapoi 7.5 ore
3. Pune la ora rezultata o alarma care sa iti aminteasca sa te pui in pat
Daca obisnuiesti sa te trezesti la 7 atunci pune un memento la ora 23:30 dupa care sa stingi luminile si sa te culci.
 
II: Calciu si magneziu
Calciul și magneziul sunt doua dintre cele mai bune ajutoare de somn naturale disponibile. Ambele aceste minerale esentiale ajuta la mentinerea sanatatii sistemului nervos, reduce anxietatea si promoveaza calmul. Un deficit de magneziu a fost demonstrat ca provoaca insomnie și sindromul picioarelor neliniștite. Daca ai probleme cu somnul si nu folosesti deja aceste suplimente, le da o incercare.
 
 
III: Imblanzeste burtica prin folosirea antiacidelor
Ori de cate ori te culci, esti imediat predispus la reflux gastroesofagian, altfel cunoscut sub numele de arsuri la stomac sau indigestie. Ce e mai mult, multi oameni nu sunt constienti ca ar putea avea reflux tacut, o condiție care nu poate fi simtita, dar te poate scoate din etapele profunde ale somnului.
 
Pentru a determina daca aveti reflux tacut, puteti face acest experiment: luați un antiacid in conformitate cu instructiunile producatorului si cu aproximativ 30 de minute inainte de culcare pe parcursul a sapte zile pentru a vedea daca dormiti mai bine. Daca nu vedeti nici o imbunatatire, nu mai luati antiacide.
 
IV: Savurati un ceai pentru un somn mai bun
Cu aproximativ o ora inainte de culcare beti un ceai. Cele mai bune ceaiuri pentru un somn linistit sunt: sunatoare, valeriana, paducel, levantica, s.a.
 
Incercati sa nu va infometati cu diete drastice! Ele sunt eficiente pe termen scurt, insa acestea incetinesc metabolismul si pe termen lung s-ar putea sa va ingrasati mai mult.

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter