✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Exercitii Pilates – secretul unui abdomen plat

Exercitii Pilates – secretul unui abdomen plat
     

Spatele drept, capul sus

Pentru a avea un abdomen plat, specialistii in fitness recomanda exercitiile Pilates. Se spune ca o postura a corpului corecta te poate face sa arati cu cateva kilograme mai slaba. Insa pentru a reusi asemenea performanta si pentru a avea un abdomen plat, exercitiile sunt indispensabile.

Miscarile Pilates

Aceste exercitii trebuiesc facute de 3 ori pe saptamana pentru a-ti intari muschii spatelui si ai abdomenului si in acest fel vei parea mai inalta si mai slaba.

- Exercitii ale picioarelor

Stai intinsa pe spate cu mainile la ceafa si picioarele intinse. Ridica picioarele sus in pozitie perpendiculara cu podeaua si apoi usor coboara-le. Lipeste talpile de podea si ridica usor capul. Inspira cand cobori picioarele si expira cand le ridici. Repeta, pana la 8 exercitii de acest fel.

- Extensii dorsale

Aseaza-te cu fata la podea cu bratele alipite de corp si palmele indreptate in sus. Contracta-ti muschii dorsali, incercand sa ridici capul si umerii in sus. Fa 6 exercitii de acest fel, ia o pauza dupa care: ramai in aceeasi pozitie dar intinde mainile in fata cu palmele lipite de podea. Partea de sus a corpului trebuie sa stea nemiscata, iar picioarel;e usor departate. Ridica picioarele si repeta exercitiul. Fa 6 exercitii de acest fel.

- Exercitiul "Razboinicul"

Stai in picioare. Fa un pas mare in fata cu piciorul stang si indoaie-l putin. Ridia mainile sus cu palemle indreptate una spre cealalta. Mentine pozitia 30 secunde, apoi schimba piciorul.

- Exercitii pentru mentinerea unei pozitii corecte

Chiar daca iti incepi ziua intr-o postura corecta a corpului, este dificil sa o mentii 8-9 ore pe zi stand la birou. Rezultatul: dupa ore intregi tastand, conducand masina sau uitandu-te la televizor, umerii se lasa, barbia este indreptata in fata, spatele devine cocosat iar burtica este scoasa in afara. Desi este greu, specialistii spun ca prin exercitii de antrenare a muschilor abdominali chiar si atunci cand stai pe scaun o zi intreaga, nu este imposibil sa dai grasimea de pe abdomen jos. Facand pauze scurte in care poti sa-ti indrepti postura corpului, vei reusi sa pari mai inalta si ma slaba.
Pentru a-ti pastra coloana dreapta chiar si atunci cand stai pe scaun, indreapta-ti-o cel putin de 2 ori pe zi. Iata un exercitiu ce poate fi facut stand pe scaun: aseaza-te pe marginea scaunului, tinand talpile lipite de podea. Cu umerii cazuti, ridica mainile sus si incruciseaza-ti degetele. Trage-ti burta pentru a-ti lungi spatele s a-ti indrepta coloana. Mentine pozitia 5-10 secunde. Relaxeaza-ti palmele in timp ce cobori mainile. Expira complet, inspira usor si apoi expira din nou in timp ce iti relaxezi muschii umerilor, bratelor, gatului.

- Exercitii pentru relaxarea muschilor abdominali

Stresul din fiecare zi ne supune fara sa ne dam seama la incordarea muschilor gatului, umerilor si avem tendinta de a tine capul in fata. 10 minute de exercitii de relaxare sunt foarte benefice in acest sens: stai intinsa pe spate cu genunchii aplecati si talpile lipite de podea. Aseaza-ti capul pe o carte, pune-ti mainile pe piept si respira adanc. Gandeste-te cum gatul se relaxeaza si cum capul se departeaza incet de trup. In acest fel vei scapa de starea tensionata.

- Exercitii pentru relaxarea umerilor

Gandul la ceva placut te poate ajuta sa-ti relaxezi umerii. Stai in picioare intr-o pozitie dreapta. Du mana dreapta la spate si prinde-o cu cealata mana daca poti, daca nu reusesti ajuta-te cu un prosop pentru a lega mainile. Tine pieptul ridicat si respira ritmic 30 secunde. Revino la pozitia normala, schimba apoi mainile si repeta exercitiul.
Un alt exercitiu pentru relaxare este: stai drepta pe marginea scaunului. Indreapta-ti umerii, mentine abdomenul in fata si pieptul ndreptat in sus. Usor, lasa-ti capul pe spate astfel incat sa stai intr-o pozitie confortabila. Mentine pozitia 10 secunde, inspirand si expirand adanc.

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Studiu: strugurii - benefici in reglarea tensiunii arteriale

Aboneaza-te la newsletter