✨ Reducere de -8% la toate produsele din Ingrijire personala
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Dieta LOW-CARB

Dieta LOW-CARB
     

Dieta LOW-CARB este acel tip de dietă care restrictionează consumul de carbohidrați, precum alimente  bogate în  zahăr, paste și pâine. Este o diată hiperproteică, cu un conținut mai crescut de grăsimi și legume sănătoase. Există multe tipuri diferite de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, iar studiile arată că acestea duc la scăderea în greutate și pot îmbunătății sănătatea. 

Elemente de bază ale dietei

Alegerile alimentare depind de câteva aspecte, inclusiv starea actuală de sănătate, nivelul de activitate fizică și numărul de kilograme pe care trebuie să le elimini. Ia în considerare acest plan de masă ca un ghid general.

Consumă: carne, pește, ouă, legume, fructe, nuci, semințe, lactate bogate în grăsimi, uleiuri sănătoase, cereale fără gluten.

Nu consuma: zahăr, grâu, uleiuri din semințe, grăsimi trans și produse cu conținut scăzut de grăsimi și alimente procesate. 

Alimente de evitat

Ar trebui să eviți aceste 6 grupe de alimente în ordinea importanței:

  • Zahăr: băuturi răcoritoare, sucuri de fructe, agave, bomboane, înghețată și multe produse care conțin zahăr adăugat.
  • Cereale rafinate: grâu, orez, orz și secară, precum și pâine, cereale și paste.
  • Grăsimi trans: uleiuri hidrogenate sau parțial hidrogenate.
  • Produse cu conținut scăzut de grăsimi: multe produse lactate, cereale sau biscuiți au un conținut redus de grăsimi, dar conțin zahăr adăugat.
  • Legumele amidonoase

Important este să citești lista de ingrediente chiar și pe alimentele etichetate ca alimente sănătoase.

Alimente permise

Dieta ar trebui să se bazeze pe mâncare neprocesată.

  • Carne: vită, oaie, porc, pui
  • Pește: somon, păstrăv, etc.
  • Ouă: ouăle îmbogățite cu Omega 3 sunt cele mai bune
  • Legume: spanac, broccoli, conopidă, morcovi și multe altele
  • Fructe: mere, protocale, pere, afine, căpșuni.
  • Nuci și semințe: migdale, nuci, semințe de floarea soarelui, etc.
  • Lactate: brânză, unt, smântână, iaurt
  • Grăsimi și uleiuri: ulei de cocos, ulei de mășline, uleiuri presate la rece.

Băuturi permise:

  • Cafea
  • Ceai
  • Apă
  • Sucuri naturale din fructe (proaspăt stors)

Un exemplu de meniu pe 3 zile 

Ziua 1

Mic dejun: omletă cu legume, prăjită în unt sau ulei de cocos

Prânz: salată de creveți cu ulei de măsline

Cină: piept de pui la grătar cu legume la grătar

 

Ziua 2

Mic dejun: iaurt cu nuci și fructe congelate

Pranz: mușchi de vită la tigaie cu sparanghel cu unt

Cină: Salată caldă de năut cu brânză feta

 

Ziua 3

Mic dejun: smoothie consistent cu fructe congelate, iaurt grecesc, nuci, fulgi de cocos, unt de arahide

Pranz: somon la grătar cu mix de broccoli si conopida

Cină: frigărui din piept de pui cu legume la grătar și un sos de iaurt cu mentă

 

Dieta low carb este ușor de urmat și poate deveni noul tău stil de viață.

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.