Luna Secom
-20% din pretul original la toate produsele
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Beneficiile unei alimentatii pe baza de fasole si legume

Beneficiile unei alimentatii pe baza de fasole si legume
     

Fasolea reprezinta una din cele mai ieftine, delicioase si mai sanatoase legume. O dieta pe baza de mancaruri cu fasole nu numai ca aduce o multime de beneficii asupra starii de sanatate, dar s-a demonstrat ca aceasta are si proprietati longevive.

Dieta locuitorilor Statelor Unite este una foarte bogata in grasimi, care deseori se ridica la aproximativ 40-50% din necesarul zilnic de calorii. Mancarurile bogate in grasimi sunt adesea relationate cu aparitia cancerului.

Organismul uman are nevoie de grasimi, dar pentru a fi si sanatos, trebuie alese acele grasimi care ne sunt benefice. Legumele si fasolea sunt o alegere buna in acest sens, care pe langa faptul ca sunt furnizoare de grasimi bune, sunt bogate in proteine si fibre dietetice. Si asta nu e tot: legumele si fasolea in special contin carbohidrati, glucide si substante nutritive responsabile de furnizarea energiei in muschi si creier.

Fasolea are avantajul de a fi absorbita lent in fluxul sanguin, oferind energie pe o durata mare de timp. Fibrele continute de fasole sunt extrem de importante pentru sanatatea tubului digestiv, pentru reducerea nivelului de colesterol si poate ajuta la reducerea riscului pentru anumite tipuri de cancer.

Un alt beneficiu al fasolei este acela ca poate fi pastrata o perioada relativ mare de timp. Daca este depozitata corespunzator, fasolea isi pastreaza calitatile timp de 6-12 luni. Se patsreaza etansata la loc racoros, uscat, insa nu la frigider.

Pentru a reduce eventualele neplaceri care apar la nivelul tubului digestiv de la mancarea cu fasole, bucatarii specialsti o asociaza cu ierburi si condimente, cum ar fi feniculul, anasonul, curcuma, mararul, oregano, rozmarinul sau frunze de dafin.

Cele mai bune boabe de fasole sunt cele de culoare inchisa, care contin proteine, fibre si antioxidanti. Cea mai mare concentratie de antioxidanti se regaseste in urmatoarele tipuri de fasole dupa cum urmeaza: boabe negre, apoi rosii, urmate de cele maro, galbene si albe.

Un consum de fasole saptamanal poate reduce riscul de boli de inima, infarct, atac de cord.

 

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter