☀ HOT DEALS ☀
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Uleiuri cosmetice.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

10 sfaturi practice pentru a rămâne fit pe timpul sărbătorilor

10 sfaturi practice pentru a rămâne fit pe timpul sărbătorilor
     

 Crăciunul și Revelionul se apropie cu pași repezi și mulți dintre noi avem tendința de a  călca peste dieta sănătoasă, ajungând astfel să punem câteva kg in plus.

Se știe că în fiecare an, sărbătorile constituie un adevărat pericol pentru siluetă, deoarece pe masa de Crăciun te așteaptă feluri de mâncare hipercalorice.

Dacă vrei să rămâi fit pe perioada sărbătorilor îți prezentăm câteva sfaturi :

1. Mănâncă înainte să pleci de acasă – Pentru început este bine să mănânci înainte de a pleca în vizită la cei dragi, făcând acest lucru nu vei mai fi tentat să mănânci în cantități atât de mari având în vedere că ai făcut deja acest lucru acasă.

2. Consumă ceva între mese – Este indicat ca intre mese să consumi ceva pentru a ușura digestia grăsimilor și totodată pentru a crește senzația de sațietate. Un bun exemplu ar fi ceaiul verde sau un ceai de fructe.

3. Evită să sari peste mese – Nu este recomandat să sari peste mese, în special peste micul dejun. De cele mai multe ori este tentant să sari peste anumite mese crezând că acest lucru va compensa tot ceea ce ai mâncat cu o zi în urmă. Nu face acest lucru, este complet greșit.

4. Bea cu moderație – Fie că e alcool, cola sau alte sucuri trebuie să bei controlat deoarece și acestea conțin numeroase calorii. Poți opta pentru sucuri sănătoase cum ar fi sucul de rodie, sucul de afine fără zahăr sau sucul de portocale.

5. Mai multe legume, mai puțină carne – Selectează într-o manieră inteligentă tot ce îți pui în farfurie. Legumele trebuie să predomine, iar în ceea ce privește carnea, ar trebui să consumi mai mult carnea de pui în locul celei de porc.

6. Fii activ – Încearcă să îți faci timp pentru rutina ta de sport cât de des se poate. În cazul în care nu poți să faci acest lucru, atunci fă mai multe plimbări sau urcă niște scări. 

7. Mănâncă puțin și des – Împarte mesele în decursul zilei și nu mânca totul odată. În loc să ai 2 mese mari, mai bine faci în așa fel încât să ai 5 mese mici. Mănâncă cina devreme si fă o plimbare înainte de ora somnului.

8. Consumă multă apă – Apa ajută mult în procesul de sațietate și totodată îți menține hidratarea la un nivel optim.

9. Participă la activități în aer liber – Planifică activități care să includă toți membrii familiei, acestea ajută în procesul arderii caloriilor. Pune-ți cizmele, căciula, fularul și mănușile și ieși afară la bătaia cu bulgări de zăpadă, construirea omului de zăpadă, datul cu sania.

10.  Distrează-te! – Concentrează-te pe distracție, relaxare nicidecum pe mâncare! Petrece timp prețios alături de cei dragi pe parcursul acestor sărbători speciale, fă-ți amintiri de neuitat.

Majoritatea oamenilor iau în greutate pe perioada sărbătorilor, iar acest lucru se datorează mâncatului excesiv și totodată lipsei activității fizice. Trebuie să știi că este posibil să te distrezi de sărbători și în același timp să reușești să te menții în formă. Webshop-ul Vitamix vă stă la dispoziție cu o gamă largă de produse sănătoase și delicioase pentru toate vârstele!

 

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter