Zilele Himalaya
toate produsele cu -12% reducere
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Top 5 legume de toamnă

Top 5 legume de toamnă
     

Toamna aduce cu ea aer răcoros, dar și peisaje colorate și legume pline de savoare. Legumele de toamnă nu merg doar bine ca decor, ele sunt ideale pentru a fi integrate în dieta de zi cu zi.

Corpul nostru are nevoie de mai mulți nutrienți și vitamine în sezonul rece. De aceea toamna este sezonul ideal pentru a consuma legume proaspete, dar și pentru a le conserva pe iarnă.

În cele ce urmează îți vom prezenta top legume delicioase pe care să le consumi pe timp de toamnă.

  1. Dovleacul: Această legumă este bogată în fibre, vitaminele A și C. Dovleacul întărește sistemul imunitar, înfrumusețează pielea și are un indice glicemic scăzut, deci este indicat spre consum și celor care au diabet zaharat. Cum poți să gătești dovleacul? Îl poți coace la cuptor și să îl servești cu miere. Se pot face supe creme din acesta, dar și prăjituri gustoase. Plăcinta de dovleac are o aromă și un gust divin.
  2. Cartofii dulci: Cartoful dulce este bogat în nutrienți. Acesta conține betacaroten, antioxidanți, vitamina A, C și B6. Consumul de cartofi dulci îmbunătățește memoria, protejează creierul și contribuie la o piele frumoasă și o vedere mai bună. Cum îi poți consuma? Poți face un piure și să îl servești alături de o friptură sau îi poți coace la cuptor.  De asemenea, dacă realizezi un humus cu aceste legume, vei fi plăcut surprins de aroma acestora.
  3. Conopida: Conopida face parte din aceeași familie cu broccoli și varza. Această legumă are numeroase beneficii asupra sănătății. Conține antioxidanți și substanțe anticancerigene. Conopida este foarte versatilă. Poți realiza cu ea pireuri, supe și chiar orez. Persoanele care optează pentru o dietă săracă în carbohidrați pot folosi conopida ca înlocuitor.
  4. Ciupercile: Pe timp de toamnă varietatea de ciuperci este mult mai mare. Ciupercile de pădure sunt extrem de sănătoase și nutritive. Ele pot fi folosite în preparate ca înlocuitor al cărnii. Ciupercile sunt singura sursă non-animală de vitamina D. Pe lângă aceasta, ele mai conțin tiamină, niancină, riboflavină și folați. Ciupercile pot fi consumat sub diverse forme. De la topping pe pizza, până la tocane și supe delicioase.
  5. Feniculul: Această legumă conține multe fibre și nutrienți. Feniculul este o sursă excelentă de potasiu și acid folic. Feniculul este antiinflamator, este ideal pentru diete, susține imunitatea și este folosit cu succes în tratarea anemiei. Cum îl poți consuma? Îl poți integra în paste, să îl prepari pe grătar ca și garnitură lângă carne sau alături de fructele de mare.

Toamna abundă în fructe și legume, iar Vitamix îți aduce sute de produse ce îți întăresc imunitatea. Combină alimentația sănătoasă cu suplimentele nutritive și bucură-te de o sănătate excelentă și în sezonul rece.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter