DAILY DEALS
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Top 5 fructe de toamnă

Top 5 fructe de toamnă
     

Toamna este din nou aici. Acest sezon este cel mai abundent în fructe și legume. Recoltele se strâng, cuptorul se încinge și în aer se simte o aromă abundentă și savuroasă de prăjituri cu fructe. Dulcețurile și compoturile împânzesc cămările și oamenii se retrag ușor în interior la căldura din locuințele lor.

Haideți să aflăm care sunt cele mai delicioase fructe de sezon și ce beneficii ne aduc ele asupra sănătății.

Am alcătuit o listă cu top fructe pe care trebuie să le consumi pe timp de toamnă.

  1. Merele: Merele sunt fructe de top în sezonul de toamnă. Acestea sunt bogate în fibre și vitamina C. Sunt perfecte pentru a fi consumate în pauzele dintre mese. Merele sunt fructe rezistente, nu se strică ușor, dacă sunt depozitate într-un loc aerisit și ferit de umezeală. Merele mențin sănătatea sistemului digestiv, previn diabetul și infarctul miocardic. Ele pot fi consumate ca atare sau sub formă de compoturi, gemuri, ele pot fi incluse în deserturi delicioase, prăjituri și tarte.
  2. Perele: Acest sezon îți aduce o varietate de soiuri de pere din care poți alege. Perele au numeroase beneficii asupra sănătății. Ele conțin pectină și favorizează digestia, detoxifică organismul și stimulează imunitatea. Le poți consuma crude sau integrează-le în deserturile tale preferate.
  3. Strugurii: Cred că cele mai îndrăgite fructe din sezonul de toamnă sunt strugurii. Te poți bucura de ele în stare crudă sau sub formă de must și vin. Strugurii sunt o sursă bogată în vitamina K, antioxidanți, vitamina C și substanțe antiinflamatorii. Pentru a te bucura de prospețimea lor pentru mai mult timp, ține strugurii în frigider. Rezistă timp de o săptămână la rece.
  4. Kaki sau curmalul japonez: Aceste fructe sunt bogate în vitamina A, C și magneziu. Sunt bogate în antioxidanți, reduc riscul apariției cancerului și a bolilor de inimă.Fructele de kaki sunt delicioase și sunt bogate în betacaroten. Ele pot fi consumate ca atare, însă pot fi incluse în tarte, checuri și poți realiza și compoturi delicioase cu acestea.
  5. Smochinele: Smochinele sunt delicioase cu iaurt sau alături de un platou cu brânzeturi. Acestea nu sunt doar delicioase, ele abundă în vitamina A, C și potasiu. Smochinele sprijină digestia, mențin tensiunea arterială la cote normale și susțin sănătatea oaselor.

Fructele se consumă cu tot cu coajă pentru a beneficia de toți nutrienții din acestea, însă dacă nu preferi coaja acestora, poți să scoți conținutul cu o linguriță. Poți integra fructele la deserturi, dar și ca garnitură alături de carne. Imunizează-te în mod natural în această toamnă. Consumă multe fructe și adaugă în alimentația ta și produse naturale ce îți sprijină imunitatea. La Vitamix îți oferim o selecție bogată de vitamine, minerale și multe produse naturale ce te ajută să fi mereu în formă.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter