DAILY DEALS
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Cina pentru intarirea imunitatii

Cina pentru intarirea imunitatii
     

Nutrientii care intaresc sistemul imunitar sunt adesea distrusi prin gatirea indelungata, asa ca asigurati-va ca includeti legume crude sau usor gatite in cina dvs.

 

       Sugestii pentru o cina sanatoasa si usoara:

  • Peste marin, cum ar fi cambula, cu sos de nasturel, legume oparite si cartofi fierti sau copti;
  • Fructe de mare sau legume prajite, cu taitei cu oua;
  • Scrumbie sau hering prajit, cu sos de mere, cartofi fierti si legume gatite in oala sub presiune;
  • Somon gatit cu lamaie si marar, alaturi de legume gatite in oala sub presiune sau salata;
  • Vinete, ciuperci sau dovlecei umpluti, serviti cu paine integrala si salata;
  • Paste din faina integrala, cu un sos facut din spanac, nuci de pin, ulei de masline si usturoi;
  • Sote de ficat cu ulei de masline si legume gatite in oala sub presiune si cartofi fierti;
  • Risotto de pui, legume sau peste cu orez maro;
  • Gulas de legume, cu cartofi si salata alaturi;
  • Ostropel de fasole, cu legume gatite in oala sub presiune;

 

 

 

Sfarsiti masa cu un desert pe baza de fructe.

 

Sugestii pentru desert:

  • piure de fructe cu iaurt;
  • branza proaspata, saraca in grasimi, cu salata de fructe proaspete;
  • salata de citrice;
  • pere zdrobite cu stafide negre sau zmeura, indulcite cu miere;
  • desert de iaurt inghetat de banane sau mango (fructe amestecate cu iaurt natural si albusuri batute de oua si puse la inghetat, pana devine solid);
  • jeleu de fructe din suc de fructe si bucati de fructe proaspete.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Solutii naturiste pentru infectii recurente

Aboneaza-te la newsletter