✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

6 tipuri sănătoase de lapte pe bază de plante cu care poți înlocui laptele de vacă

6 tipuri sănătoase de lapte pe bază de plante cu care poți înlocui laptele de vacă
     

Laptele de vacă este considerat un aliment de bază în dietele multor oameni. Se consumă ca și băutură, se toarnă pe cereale și se adaugă în ceai sau cafea. Deși este o alegere populară pentru mulți, unii oameni nu pot sau aleg să nu consume lapte din cauza preferințelor personale sau din cauza intoleranțelor. În cazul în care dorești să eviți laptele de vacă, există o mulțime de alternative.

Iată 6 tipuri de lapte pe care ai putea să le încerci:

1. Laptele de soia – Laptele de soia are o aromă blândă, cremoasă și se aseamănă din punct de vedere nutritiv cu laptele de vacă. Este de asemenea, una dintre puținele surse vegetale de proteine complete de înaltă calitate, care furnizează toți aminoacizii care nu pot fi produși de organism.

2. Laptele de migdale – Laptele de migdale este dulce, sărac în calorii, grăsimi și carbohidrați. Conține cele mai puține calorii și este o opțiune excelentă pentru cei care doresc sau au nevoie să scadă numărul caloriilor pe care le consumă. Poate fi adăugat la cafea și ceai, amestecat în piureuri și folosit ca înlocuitor al laptelui de vacă în deserturi și produse de patiserie.

3. Laptele de cocos – Laptele de cocos are o consistență cremoasă, asemănătoare laptelui și un gust dulce, de nucă de cocos. Acest tip de lapte conține o treime din caloriile laptelui de vacă, jumătate din grăsimi și semnificativ mai puține proteine și carbohidrați.

4. Laptele de ovăz – Laptele de ovăz are o aromă ușoară și dulce. Este bogat în proteine și fibre, dar și bogat în calorii. Conține beta-glucan, care poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol și zahăr din sânge.

5. Laptele de orez – Laptele de orez este cel mai hipoalergenic lapte. Are un gust și aromă dulce, o consistență apoasă, un conținut scăzut de grăsimi și proteine, dar bogat în carbohidrați. Poate fi băut singur sau în combinație cu fulgi de ovăz și alte deserturi.

6. Laptele de quinoa – Laptele de quinoa are o aromă distinctă și este ușor dulce. Conține un număr moderat de calorii, proteine și carbohidrați. Este o opțiune bună pentru vegetarieni, vegani, deoarece conține proteine de înaltă calitate.

Laptele vegetal reprezintă o alternativă bună pentru laptele de vacă pentru cei cu intoleranță la lactoză sau pur și simplu pentru cei care doresc să-și diversifice meniul și să adauge arome și texturi noi. Astfel, webshop-ul VitaMix îți pune la dispoziție o varietate de sortimente de lapte vegetal având diferite arome delicioase la un preț accesibil!

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter