30 RON reducere la comenzile de peste 199 RON ☀
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

6 alimente interzise la micul dejun

6 alimente interzise la micul dejun
     

Micul dejun este cea mai importantă masa a zilei. O deosebită importanță trebuie să îi fie acordată acestuia, nu doar trebuie să eviți să sari peste cea mai importantă masă, însă trebuie să ai deosebită grijă la alimentele consumate pe timpul acesteia.

Iată așadar ce alimente nu trebuie să consumi la micul dejun:

1. Alimentele acide

Alimentele acide cresc volumul de acid gastric ducând la arsuri și probleme gastrice. Evită consumul de roșii, deoarece acestea conțin tanin și stimulează refluxul gastric. Sucul natural de portocale nu trebuie consumat pe stomacul gol, ci după un mic dejun consistent.

2. Alimentele picante

Un mic dejun picant cauzează disconfort gastric, stări de greață și iritații la nivelul mucoasei digestive. Evită ardeiul iute, sosurile picante, usturoiul și chiar ghimbirul.

3. Dulciurile

Consumul de dulciuri la primele ore ale dimineții crește brusc nivelul glicemiei, inducând o stare de energie de scurtă durată. La scurt timp de la un mic dejun dulce vei simți un nivel ridicat de energie, însoțit de o scădere bruscă a glicemiei, iar apoi se va instala o stare de oboseală. În timp consumul de alimente dulci la micul dejun poate crește riscul de apariție a diabetului zaharat.

4. Iaurtul

Iaurtul consumat pe stomacul gol creează crampe abdominale și un nivel ridicat de aciditate gastrică. Acidul lactic conținut de acesta va fi distrus de acidul din stomac și acesta nu va fi eficient. Așadar, consumă iaurtul între mese alături de fructe sau cereale ca o mică gustare sănătoasă.

5. Băuturile carbogazoase și alcoolul

Băuturile acide duc la creșterea secreției de acid în stomac, producând în timp probleme digestive, gastrită și chiar ulcer gastric. Alcoolul consumat la micul dejun îngreunează ficatul și creează probleme gastrice.

6. Alimente de tip fast food

Poate shaorma sau burgerul de la fast food-ul din colț îți atrage atenția, însă trebuie să le eviți cu orice preț. Acestea îngreunează digestia, creează disconfort abdominal și induc o stare de oboseală fiind alimente greu digerabile.

Acum după ce ți-am prezentat alimentele ce trebuie să fie evitate la micul dejun îți vom povesti despre cele pe care le poți consuma la această masa importantă.

O masă de dimineață este sănătoasă dacă este bogată  în proteine. Consumă ouă fierte, prăjite sau sub formă de omlete. Acestea conțin luteină și antioxidanți, induc rapid starea de sațietate și te mențin în formă întreaga zi.

Cafeaua verde la micul dejun este o variantă excelentă. Este un puternic antioxidant și detoxifiant hepatic.

Ovăzul integral consumat alături de nuci și migdale este o variantă de mic dejun sățios, ce te umple de energie și protejează stomacul.

Semințele de chia sunt nutritive și bogate în fibre. Acestea te ajută să simți o stare de sațietate și te ajută să reduci senzația de foame. Semințele de chia sunt antioxidante și stabilizează glicemia.

Vizitează vitamix.ro, secțiunea de alimente sănătoase pentru mic dejun te așteaptă cu o selecție variată pentru ca fiecare dimineață să fie una plăcută și să îți ofere un boost de energie pe întreaga zi.

 

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter