Luna Nutrifree
-20% din pretul original la toate produsele
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

5 obiceiuri sănătoase pe care le poți adopta în rutina ta zilnică pentru a avea hidratarea corespunzătoare a organismului tău

5 obiceiuri sănătoase pe care le poți adopta în rutina ta zilnică pentru a avea hidratarea corespunzătoare a organismului tău
     

Apa joacă numeroase roluri în corpul tău, inclusiv menținerea echilibrului electrolitic și a tensiunii arteriale, lubrifierea articulațiilor, reglarea temperaturii corpului și promovarea sănătății celulelor.

Corpul tău este apă în proporție de aproximativ 70%, iar consumul suficient din ea este vital pentru o sănătate optimă.

Este important să te rehidratezi după orice activitate care provoacă transpirație abundentă, cum ar fi un antrenament intens, o sesiune de saună sau un curs de yoga fierbinte.

Semne și simptome de deshidratare

Semnele și simptomele deshidratării includ:

  • Sete crescută
  • Gură uscată
  • Urinat rar
  • Piele uscată
  • Oboseală
  • Amețeală
  • Durere de cap

Culoarea urinei este, de asemenea, un indicator comun al stării de hidratare. În general, cu cât culoarea este mai palidă, cu atât ești mai hidratat.

Iată câteva moduri simple care te vor ajuta să te păstrezi hidratat:

  1. Înțelege-ți nevoile de lichide – Înainte de a decide să bei mai multă apă, trebuie să înțelegi nevoile de lichide ale corpului tău. O recomandare comună pentru aportul zilnic de apă este de 8 pahare.
  2. Stabilește un obiectiv zilnic – Stabilirea unui obiectiv zilnic de aport de apă te poate ajuta să bei mai multă apă. Pur și simplu actul de a stabili un obiectiv poate fi motivant. Poți să setezi mementouri pentru a bea mai multă apă folosind o aplicație sau alarma de pe smartphone-ul sau de pe smartwatch-ul tău.
  3. Aromează-ți apa – Dacă nu îți place aroma apei sau doar ai nevoie de puțină aromă care să te ajute să bei mai mult, ai multe opțiuni. Utilizarea unei sticle de apă ieftine cu infuzor de fructe este o opțiune sănătoasă. Combinațiile populare de fructe utilizate într-o sticlă de infuzor ar fi castraveți-lămâie, kiwi-căpșuni.
  4. Bea un pahar de apă înainte de fiecare masă – O altă modalitate simplă de a-ți crește aportul de apă este să îți faci un obicei de a bea un pahar de apă înainte de fiecare masă. Dacă mănânci 3 mese pe zi, se adaugă încă 3 căni de apă la aportul zilnic.
  5. Mănâncă mai multe alimente bogate în apă – O modalitate simplă de a obține mai multă apă este să mănânci mai multe alimente care au un conținut ridicat de apă. Fructele și legumele care sunt deosebit de bogate în apă includ:
  • Salata verde 96% apă
  • Țelina 95% apă
  • Dovlecel 95% apă
  • Varză 92% apă
  • Pepene verde 91% apă
  • Pepene galben 90% apă

Aportul adecvat de apă este esențial pentru o sănătate bună. Cu toate acestea, poate fi dificil să bei apă în mod obișnuit, mai ales dacă ești ocupat, uiți în mod regulat să bei sau nu-ți place gustul apei. Alegerea acestor 5 sfaturi simple te vor ajuta să îți crești aportul zilnic de apă. Ai grijă de sănătatea ta și păstrează-te hidratat!

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.