☀ HOT DEALS ☀
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Cardiovasculare.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

10 Sfaturi care te vor ajuta să mănânci mai sănătos în 2021

10 Sfaturi care te vor ajuta să mănânci mai sănătos în 2021
     

Este dovedit științific că o dietă sănătoasă oferă numeroase beneficii organismului tău, precum reducerea riscului de apariție a mai multor boli cronice și menținerea sănătății corpului. Cu toate acestea, modificarea majoră a dietei poate părea uneori copleșitoare. În loc să faci schimbări mari, ai putea mai bine să începi cu câteva mai mici.

Iată câteva sfaturi care te-ar putea ajuta:

1. Încetinește – Ritmul în care mănânci influențează cât mănânci, precum și cât de probabil va fi să te îngrași. Este recomandat să mănânci mai încet și să mesteci mai des pentru a reduce riscul de a mânca prea mult și de a te îngrășa în exces.

2. Fă-ți farfuria cât mai colorată și echilibrată! – Încearcă să umpli jumătate din farfurie cu fructe și legume colorate, un sfert din farfurie cu cereale integrale (pâine, paste, orez) și un sfert din farfurie cu proteine (pui, pește, ouă, fasole).

3. Evită gadgeturile în timpul mesei – Mâncatul în fața telefonului, a televizorului și a computerelor te poate împiedica să-ți savurezi pe deplin mesele. Distragerea atenției te poate determina să mănânci în exces sau să întrerupi ritmul consumului, perturbând astfel digestia.

4. Bea suficientă apă – Consumul de apă suficientă este important pentru sănătatea ta. Multe studii au arătat că apa potabilă poate ajuta pierderea în greutate, menținerea în greutate și chiar poate crește ușor numărul de calorii pe care le arzi zilnic. Acestea fiind spuse, cel mai important lucru este să bei apă în loc de alte băuturi carbogazificate. Acest lucru îți va reduce drastic aportul de zahăr și calorii.

5. Nu sări peste mese sau gustări – Consumul de gustări și mese echilibrate pe tot parcursul zilei te poate ajuta să rămâi energic și să eviți să mănânci în exces. Încearcă să mănânci la fiecare trei până la patru ore.

6. Alege coacerea în locul prăjitului – Modul în care îți pregătești mâncarea poate schimba drastic efectele asupra sănătății tale. Metodele de gătit sănătoase includ coacerea, fierberea la foc mic, gătitul lent. Aceste metode nu promovează formarea compușilor nocivi și astfel fac alimentele mai sănătoase.

7. Ia suplimente de Omega-3 și vitamina DVitamina D este o vitamină liposolubilă, care este foarte importantă pentru sănătatea oaselor și pentru buna funcționare a sistemului imunitar. De fapt, fiecare celulă din corpul tău are un receptor pentru vitamina D, indicând importanța acesteia. Acizii grași omega-3 reprezintă un alt nutrient cu roluri importante în organism, inclusiv reducerea inflamației, menținerea sănătății inimii și promovarea funcției creierului.

8. Bea cafeaua neagră – Cafeaua este una dintre cele mai populare băuturi din lume și este totodată foarte sănătoasă. De fapt, este o sursă majoră de antioxidanți și a fost legată de multe beneficii pentru sănătate, cum ar fi un risc mai mic de diabet, declin mental și boli hepatice. Încearcă să consumi cafeaua neagră sau doar cu o cantitate mică de lapte și evită să o îndulcești pentru a evita caloriile nedorite.

9. Mănâncă din farfurii mai mici – S-a dovedit că dimensiunea veselei tale poate afecta cantitatea de mâncare pe care o consumi. Mănâncă dintr-o veselă mai mică și astfel îți vei păcăli creierul să creadă că ai mâncat mai mult. În acest mod vei evita mâncatul în exces.

10. Gătește acasă mai des – Încearcă să te obișnuiești să gătești acasă mai des. În primul rând este mai ușor la buget și în al doilea rând gătind tu mâncarea vei știi exact ce conține. Încearcă rețete noi!

Aceste sfaturi vor avea un impact mare asupra îmbunătățirii sănătății tale! Pe webshop-ul VitaMix găsești produse care te vor ajuta să-ți faci o alimentație sănătoasă potrivită gusturilor tale!

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste