Ziua Zanna
toate produsele cu -16% reducere
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Semne clare că NU bei suficient APĂ

Semne clare că NU bei suficient APĂ
     

Apa este extrem de importantă pentru organism! Iată și de ce!

Corpul uman este format din 70% apă, iar plasma din sânge din 92% apă. Apa este absolut necesară pentru funcționarea normală a organelor, la eliminarea toxinelor și la păstrarea temperaturii normale a corpului. Apa ajută organismul nostru ca ea să-și poată desfășura toate activitățile sale regulat și la viteză maximă.

În mod normal o persoană are nevoie de 6-8 pahare de apă pe zi, iar în cazul în care consumul de apă este redus poate să apară deshidratarea, care poate duce la multe probleme de sănătate. Deshidratarea poate apărea la orice vârstă dar este foarte grava în cazul nou născuților, copiilor și vârstnicilor.

Iată câteva semne că NU bei suficientă APĂ:

1. DURERI DE CAP: în urma deshidratării, organismul absoarbe lichid de la toate țesuturile, inclusiv de la creier. Creierul este format 76% din apă, iar deshidratarea lui poate avea consecințe grave, inclusiv apariția inflamațiilor. Un aport redus de apă duce la declanșarea receptorilor de durere la nivelul creierului, la scăderea volumului de sânge și la diminuarea cantității de oxigen. Din fericire, un aport corect de apă poate preveni și trata aceste dureri de cap.

2. OBOSEALA CONSTANTĂ îți poate afecta în mod serios stilul tău de viață și dispoziția. În cazul în care dormi suficient dar totuși te simți obosit poate fi din cauza deshidratării. Când scade volumul de sânge, inima trebuie să pompeze mai mult ca organismul să primească necesarul de oxigen. Aceasta poate duce la o senzație constantă de oboseală.

3. CRAMPELE MUSCULARE apar în urma contracției involuntare a mușchilor scheletici și deseori sunt cauzate de deshidratare! Organismul compensează lipsa de apă prin absorbirea lichidului de la alte țesuturi. În momentul în care apa este extrasă de la nivelul mușchiilor apar tulburări de circulație și concentrații neobișnuite de săruri minerale, ce induce afecțiunea semnalizării electrice a nerviilor, care duce astfel la crampe musculare. 

4. CONSTIPAȚIA: Hidratarea este foarte importantă pentru un tranzit intestinal normal! În urma deshidratării apa este absorbită din colon, un fenomen care poate duce la riscul de a reabsorbii substanțele nocive care ar trebui să fie eliminate din organism. Astfel deshidratarea la nivelul colonului afectează detoxifierea și face mai dificile procesele de defecație.

5. SENZAȚIA DE FOAME ȘI KG ÎN PLUS: Faimosul instructor Fitness și Pilates american, Cassey Ho, în blogul său Blogilates spune că atunci când simțim senzația de foame, adevărul este că organismul are nevoie de apă, mintea transmite mesajul trupului să umple stomacul și așa simțim noi la fel setea ca foamea. Când ești deshidratat, rinichii nu mai funcționează la fel de bine, iar organismul trebuie să se adreseze ficatului pentru a elimina toxinele din organism. Ficatul este responsabil pentru metabolizarea grăsimilor, deși dacă lucrează dublu și pentru detoxifiere, pierde din capacitatea sa de a reduce grăsimile și așa mai multe grăsimi vor fi depozitate.  

6. Apa hrănește pielea, iar deshidratarea ei duce la ACCENTUAREA RIDURILOR, la USCAREA PIELII și la dispariția strălucirii! O deshidratare mai severă duce la mâncărimi, la inflamații, la iritații și la descuamări la nivelul pielii, care pot ajunge și la sângerări tegumentare. Un aport corect de apă previne apariția acestor neplăceri.

Image result for snowflake mark Știai că APA are efecte ANTIRID? Previne îmbătrânirea prematură a pielii!

7. CULOAREA URINEI dacă devine închisă este un semn clar că organismul este deshidratat! Un aport redus de apă duce la eliminarea cantitativă a reziduurilor în vezica biliara de către rinichi. Astfel urina poate căpăta un miros puternic, iar culoarea ei poate deveni mai închisă la culoare. 

Nutriționiștii recomandată consumarea supelor, pentru ca aceste mâncăruri sunt preparate într-o proporție de 90% din apă. Este bine evitarea consumării de fast food și este recomandat un consum de apă de la 1,5 l până la 2,5 l pe zi!

Incearcă rețetele apei detoxifiante a faimosul instructor Fitness și Pilates Cassey Ho, pentru drenajul grăsimilor, pentru efectul anti îmbătrânire și pentru înfrumusețare:

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Ultimele promotii

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.