Ziua Zanna
toate produsele cu -16% reducere
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Insomnia

Insomnia
     

Ce este insomnia?
Persoanele care suferă de insomnie au probleme legate de adormit sau pur și simplu nu pot să doarmă deloc. Se trezesc destul de des în timp de noapte, sau se trezesc prea devreme ziua următoare. Insomnia este o problemă comună care afectează aproape pe toată lumea la un anumit moment. Fără suficient somn o să fii somnoros toată ziua. 

Problemele de  somn pe termen scurt care apar din când în când sunt legate adesea de stres. Poate dura zile, săptămâni sau chiar luni întregi. Insomnia se poate dezvolta într-o problemă de somn, în special când vă preocupă mai mult faptul că nu puteți dormi bine noaptea. Aceasta se numește insomnie cronică.
Insomnia cronica este mai puțin comună decât problemele legate de somn pe termen scurt. Acesta afectează în medie 10%-15% dintre adulți.

Ce cauzează insomnia?
Sunt mai multe lucruri care pot crea probleme de somn,cum ar fi:

  • Stresul, acumulat cu ocazia unui singur eveniment sau stres acumulat de pe o perioadă mai lungă, legat poate chiar de locul de muncă.
  • Obiceiurile de somn, cum ar fi privitul la televizor sau chiar faptul că nu ai o oră fixă de adormit.
  • Modificări în obiceiurile dvs. de somn sau în împrejurimi.
  • Dureri, probleme respiratorii și multe alte probleme de sănătate.
  • Consumând diferite lucruri vă pot cauza probleme de somn, cum ar fi tutunul, cafeaua, acoolul, drogurile sau diferite medicamente.
  • Lipsa regulată de exerciții.

 
Cum este diagnosticată insomnia?
Insomnia nu este o boală, şi nu există teste care să o poată diagnostica. Doctorul este cel care te examinează psihic, făcând teste de sânge pentru a descoperi dacă există o altă problemă de sănătate care ar putea cauza insomnia.
Doctorul v-ar putea recomanda un consilier dacă problemele conduc la o problemă de sănătate mintală, sau la depresie sau anxietate.

Cum este tratat?
Dacă ai probleme medicale cum ar fi durere cronică sau o probleme emiționale, tratarea acestora vor conduce la un somn mai bun și mai liniștit. Trebuie să fii pregătit pentru câteva schimbări pentru a dormi mai bine cum ar fi:

  • Mergi la culcare la aceeași oră în fiecare seară
  • Trezește-te în fiecare dimineață la aceeași oră
  • Evită cofeina și alcoolul cu câteva ore înainte de culcare
  • Fă exerciții regulate
  • Evită dormitul din timpul zilei.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

10 soluții naturiste pentru o siluetă de invidiat

Ultimele promotii

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.