✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Grasimi "rele" vs. grasimi "bune"

Grasimi "rele" vs. grasimi "bune"
     

Despre grasimi se stie ca trebuie evitate daca vrei sa-ti mentii silueta si sanatatea organismului. Grasimile sunt de multe feluri e bine de stiut pe care sa le consumi si pe care sa le ocolesti.

Grasimile "rele"  sunt cele care se gasesc in produsele animale carne, oua, lapte, unt. Acestea se mai numesc "saturate" si au reputatia de a fi "rele", deoarece cresc nivelul colesterolului in sange

 Grasimile "bune" , cele "nesaturate", care se regasesc in legume, cereale etc. Acestea nu se depun pe peretile vaselor de sange si nu maresc colesterolul. Surse de grasimi bune sunt : -carnea de peste, bogat in Omega 3 si Omega 6, in schimb icrele din peste nu au aceleasi calitati ca si carnea de peste, acestea cresc colesterolul in singe,

 

-Uleiul de masline, impiedica depunerile de grasime. Este un alt aliment care asigura organismului necesarul de grasimi 'bune". Bogat in acizi grasi nesaturati precum Omega 3 si Omega 6, acesta impiedica depunerile de grasime pe peretii vaselor de sange. Mai contin o serie de vitamine si nutrienti, precum vitaminele A, B1, B2, C,D, E, K

-Nucile regleaza nivelul colesterolului, contine substante nutritive precum: calciu, fier, zinc, potasiu si vitamine A, B, E, F. Antioxidantii din miezul de nuca regleaza nivelul colesterolului in sange si tensiunea arteriala, deaceea e bine sa consumi zilnic  in cantitati mici de 40 g.

Avocado este singurul fruct care furnizeaza organismului grasimi "bune" mononesaturate care duc la scaderea colesterolului "rau" (LDL) si la cresterea colesterolului "bun" (HDL). Mai contine grasimi polinesaturate inclusiv acizi grasi Omega 3.

 

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Sfaturi de slabit pentru diabetici

Aboneaza-te la newsletter