Zilele Indian Herbal
toate produsele cu -14% reducere
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Există legătură strânsă între sănătatea mentală și cea fizică?

Există legătură strânsă între sănătatea mentală și cea fizică?
     

 

Deși mintea și corpul sunt adesea privite ca fiind separate, sănătatea mentală și fizică sunt de fapt strâns legate. O sănătate mentală bună îți poate afecta într-un mod pozitiv sănătatea fizică.

O anumită anxietate este o parte normală. Este un produs secundar al vieții într-o lume adesea haotică. Anxietatea necontrolată îți poate afecta foarte mult calitatea vieții.

Iată câteva remedii naturale care te vor ajuta să treci peste această perioadă neplăcută:

  1. Rămâi activ – Exercițiul regulat este bun pentru sănătatea fizică și emoțională. Sportul nu este o soluție pe termen scurt, este posibil să te confrunți cu ameliorarea anxietății ore întregi după ce te antrenezi.
  2. Nu consuma alcool – Alcoolul este un sedativ natural. Dacă bei un pahar de vin sau puțin whisky atunci când ești cu moralul la pământ, te poate liniști la început, însă această senzație va trece repede. Dacă te bazezi pe alcool pentru a ameliora anxietatea, vei ajunge să dezvolți o dependență de alcool.
  3. Nu mai fuma – La fel ca și consumul de alcool, să fumezi o țigară când ești stresat este o soluție rapidă dar care poate agrava anxietatea în timp.
  4. Renunță la cofeină – Dacă ai o anxietate cronică, cofeina nu te va ajuta. Aceasta poate provoca nervozitate și neliniște, niciuna dintre ele nu este bună dacă suferi de anxietate. La unii oameni, eliminarea cofeinei poate îmbunătăți semnificativ simptomele de anxietate.
  5. Dormi suficient – Insomnia este un simptom comun al anxietății de aceea este deosebit de important să te dormi suficient!
  6. Meditează – Un obiectiv principal al meditației este să îndepărtezi gândurile haotice din mintea ta și să le înlocuiești cu un sentiment de calm și atenție la momentul prezent. Meditația ete cunoscută pentru ameliorarea stresului și anxietății.
  7. Mânâncă sănătos – Nivelurile scăzute de zahăr din sânge, deshidratarea sau substanțele chimice din alimentele procesate, cum ar fi aromele artificiale, coloranții artificiali și conservanții, pot provoca modificări ale dispoziției la unii oameni. Rămâi hidratat, elimină alimentele procesate și mănâncă o dietă sănătoasă bogată în fructe, legume și proteine slabe.
  8. Înceară aromaterapiaAromaterapia presupune folosirea unor uleiuri esențiale parfumate pentru a promova sănătatea și bunăstarea. Uleiurile pot fi inhalate direct sau adăugate la o baie caldă sau difuzor. Studiile au arătat ca aromaterapia: te ajută să te relaxezi, te ajută să dormi, stimulează starea de spirit, reduce frecvența cardiacă și tensiunea arterială
  9. Bea ceai de mușețel – O ceașcă de ceai de mușețel este un remediu obișnuit pentru calmarea nervilor și pentru promovarea somnului.

 

Sănătatea ta mentală joacă un rol imens în bunăstarea ta generală. A fii într-o stare mintală bună te poate menține sănătos și poate preveni unele condiții grave de sănătate.

 

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter