✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Efectele benefice ale semintelor

Efectele benefice ale semintelor
     
Semintele oleaginoase inca din antichitate sunt incluse in dieta de baza, efectele benefice ale semintelor au fost folosite in medicina populara de ex. in probleme de ficat, constipatie, Fibrele elimina substantele nocive din organism, fibrele alimentare reduc absorbtia grasimilor, imbunatatesc metabolismul si functiile digestive.

Germeni de grau
Germenul este partea graului din care se dezvolta planta noua. Se poate consuma in musli. Este bogat in vitaminele E,B1,B2. Continutul ridicat de calciu, magneziu si continutul scazut de sodiu  este benefic pentru hipertensiune arteriala, arterioscleroza. Pentru femei gravide este sanatos datorita continutului ridicat de acid folic.

Tarate de grau

Cercetarile au demonstrat ca tarata de grau reduce riscul de cancer la colon, creste nivelul de zahar din sange, promoveaza reducerea grasimilor din sange si este recomandat pentru imbunatatirea inimii. Este benefic pentru diabet, colesterol ridicat, contine o cantitate semnificativa de fibre de aceea este o importanta sursa pentru organism. La consumarea taratei de grau sa fim atenti sa bem multa apa.

Seminte de susan
O caracteristica este continutul de nutrienti de aminoacizi esentiali , acizi grasi nesaturati(lecitina), vitamine(B,D,E) si minerale(fosfor, calciu, magneziu). In organism are efect ca si antioxidant, protejeaza celulele de substante nocive. Reduce nivelul de colesterol si tensiunea arteriala.

Seminte de in
Dintre semintele oleaginoase este cel mai curat, contine acizi grasi esentiali pentru organism, vitamine, acid folic si acid pantotenic. Este recomandat in boli cardiovasculare, arterioscleroza, artrita si alte tratamente inflamatorii. Are efect inhibitor impotriva cresterii celulelor de cancer.

Meiul
Contine amino acizi esentiali iar continutul acidului linoleic este ridicat, este sarac in amidon, bogat in calciu, contine fier, fluor. Este indicat pentru diabetici si pentru cei care vor sa slabeasca deoarece are continut ridicat de proteine si scazut in carbohidrati. Nu contine gluten, este recomandat pentru pacientii cu boala celiaca.

Orezul brun
Orezul brun are continut mai ridicat in proteine, fier, calciu si vitamina B decat orezul alb. Este folosit in prevenirea cariilor, este indicat pentru diabetici, in caz de constipatie.

Orzul
Contine fibre vegetale, amidon, uleiuri vegetale, sare organica, vitamine, minerale. Consumarea regulata creste performantele fizice si psihice. Promoveaza functionarea normala a inimii si al creierului, calmeaza sistemul nervos. Are efect diuretic, reduce nivelul de colesterol, continutul de vitamina B, E promoveaza regenerarea epidermei si imbunatateste starea pielii.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Delicatese uscate

Aboneaza-te la newsletter