✨ Reducere de -8% la toate produsele din Ingrijire personala
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Efectele benefice ale semintelor

Efectele benefice ale semintelor
     

Semințele oleaginoase încă din antichitate sunt incluse în dieta de bază, efectele benefice ale semințelor au fost folosite în medicina populară de ex. în probleme de ficat, constipație. Fibrele elimină substanțele nocive din organism, fibrele alimentare reduc absorbția grăsimilor, îmbunătățesc metabolismul și funcțiile digestive.

Germeni de grâu
Germenul este partea grâului din care se dezvoltă plantă nouă. Se pot consuma în musli. Este bogat în vitaminele E, B1, B2. Conținutul ridicat de calciu, magneziu și conținutul scăzut de sodiu este benefic pentru hipertensiune arterială, arterioscleroză. Pentru femei gravide este sănătos datorită conținutului ridicat de acid folic.

Tărâțe de grau

Cercetările au demonstrat că tărâța de grâu reduce riscul de cancer la colon, crește nivelul de zahăr din sânge, promovează reducerea grăsimilor din sânge și este recomandat pentru îmbunătățirea inimii. Este benefic pentru diabet, colesterol ridicat, conține o cantitate semnificativă de fibre de aceea este o importantă sursă pentru organism. Consumul tărâțelor de grâu necesită și un consum ridicat de apă.

Semințe de susan
Continut aminoacizi esențiali, acizi grași nesaturați(lecitina), vitamine(B, D, E) și minerale (fosfor, calciu, magneziu). În organism are efect antioxidant, protejează celulele de substanțe nocive, reduce nivelul de colesterol și tensiunea arterială.

Semințe de in
Conține acizi grași esențiali pentru organism, vitamine, acid folic și acid pantotenic. Este recomandat în boli cardiovasculare, arteroscleroză, artrită și alte tratamente inflamatorii. Are efect inhibitor împotriva creșterii celulelor canceroase.

Meiul
Conține amino acizi esențiali iar conținutul acidului linoleic este ridicat, este sărac în amidon, bogat în calciu, conține fier și fluor. Este indicat pentru diabetici și pentru cei care vor să slăbească deoarece are conținut ridicat de proteine și scăzut în carbohidrați. Nu conține gluten, este recomandat pentru pacienții cu boală celiacă.

Orezul brun
Orezul brun are conținut mai ridicat în proteine, fier, calciu și vitamina B decât orezul alb. Este folosit în prevenirea cariilor, este indicat pentru diabetici, în caz de constipație.


Orzul
Conține fibre vegetale, amidon, uleiuri vegetale, sare organica, vitamine, minerale. Consumarea regulată crește performanțele fizice și psihice. Promovează funcționarea normală a inimii și al creierului, calmează sistemul nervos. Are efect diuretic, reduce nivelul de colesterol, conținutul de vitamina B, E promovează regenerarea epidermei și îmbunătățește starea pielii.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Secretele unui somn mai bun

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.