Zilele Shotimaa Chakras
toate produsele cu -14% reducere
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Combinația ideală, vitamina C și D

Combinația ideală, vitamina C și D
     

Pentru a afla de ce vitamina C și D sunt mai eficientă împreună vă recomandăm acest articol.

Nu doar pentru o informație în plus ci pentru a putea pune în practică combinarea acestor vitamine pentru un mâine mai sănătos!

Cu ce ne ajută cu adevarat vitamina C?

Vitamina C are efecte puternice asupra sistemului imunitar. Aceasta vitamina are efectul de a ajuta vindecarea cancerului și de a reduce numărul răcelilor dintr-un an.

1. Răcelile frecvente, acestea pot fi ușor prevenite dacă ne supunem sistemul imunitar la o doză regulată și recomandată de vitamina C. Aceste doze ne-ar întări sistemul imunitar, reducând frecvența răcelilor. În special ne ajută în scurtarea perioadei de răceală.

2. Vindecarea rănilor, acesta va fi stimulat dacă consumăm vitamina C datorită abilității acesteia de a stimula sinteza de colagen.

3. Ateroscleroza, o afecțiune periculoasă care afectează arterele. Datorită proprietăților de antioxidant, vitamina C protejează radicalii liberi și previne alcătuirea substanțelor periculoase din artere.

4. Ajută împotriva anemiei, stimulând absorbția de fier. Chiar dacă o mulțime de alimente pe care le consumăm au un conținut ridicat de fier, deseori se întamplă ca sursele de fier să nu se absoarba în sânge, însă o dietă bogată în vitamina C ajută abasorbția de fier, reducând riscul de deficiență de fier sau anemie.

5. Protejează memoria. Studiile au demonstrat cazul persoanelor care au un nivel scăzut de vitamine, în cazul acestora, abilitatea de a gândi și de a ține minte evenimente sau alte informatii a fost scazută.

Vitamina C este eficientă în buna funcționare a sistemului imunitar, sănătății pielii, sintezei de colagen, oase, dinți și vasele de sânge

Corpul uman nu poate produce vitamina C, de aceea este esențială o dietă echilibrată și bogată în această vitamină. Acesta se regăsește în special în fructe și legume.

  • Citricele: portocalele sunt o sursă foarte cunoscută și bogată de vitamina C; grapefruit; lămâie.
  • Căpșunile și murele: acestea conțin un mix variat de vitamine și anume vitamina C, magneziu și antioxidanți. Benefice sănătății creierului, a inimii și a vaselor sanguine.
  • Papaya: consumați fructe cu conținut înalt de vitamina C pentru a stimula memoria.
  • Kiwi: o dietă bogată în kiwi poate duce la micșorarea colesterolului.
  • Broccoli: unele studii au demonstrat legături stranse între consumarea alimentelor bogate în vitamina C și reducerea stresului.
  • Pătrunjel: consumarea pătrunjelului va ajută în tratarea deficiențelor de fier, care se absorb cu usurință datorită cantității de vitamina C înaltă care se regăsește.
  • Varza de bruxelles, ardeii, roșiile și salata au de asemenea un conținut înalt de vitamina C.

Vitamina D

În perioada ultimelorr decenii vitamina D a fost marcată ca și un nutrient miracol, promițând îmbunătățirea tuturor aspectelor vieții, începând de la starea de bine generală până la ajutarea vindecării cancerului.

Probleme întâlnite la cei care suferă de deficiență de vitamina D:

1. Sănătatea inimii. În acest secol peste 3800 de persoane au confirmat o legătură dintre lipsa de vitamina D și deficiența inimii. Alte studii au demonstrat faptul că persoanele supraponderale sunt mai predispuse deficienței de vitamina D.

2. Oasele puternice. Chiar dacă calciul este suplimentul ideal pentru oase, studiile au demonstrat că o anumită cantitate de vitamina D este necesară pentru buna funcționare a acestora. 

3. Studii recente au arătat șanse mai mici de risc canceros la persoenle care includ vitamina D în dieta și stilul de viață.

Alimente bogate în vitamina D: 

  • Ton, somon;
  • Lactate;
  • Portocale;
  • Ouăle.

Cea mai sigură modalitate de a vă bucura de o cantitate echilibrată de vitamina C și D este o alimentație aferentă sau suplimentele alimentare pentru perioadele reci.

Astfel, vitamina C stimulează beneficiile vitaminei D. Iar vitamina D ajută la absorbția vitaminei C din mâncare.

Pentru a beneficia de calitatile acestor vitamine vă recomandăm combinarea lor, pentru o mai bună absorție a fiecăreia.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.