Zilele Rapunzel
toate produsele cu -12% reducere
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Colesterolul "rau"

Colesterolul "rau"
     

Despre colesterolul “rau” se stie ca ataca in tacere organismul nostru. Este un dusman tacut, care afecteaza vasele de sange, dar cu o dieta echilibrata putem tine valoarea lui sub control. Grasimile influenteaza nivelul colesterolului, de aceea sunt recomandate doar dimineata, ca pana seara organismul nostru sa poata prelucra si arde.

Ficatul produce cel mai mult colesterol, din cauza alimentelor care le consumam (carne rosie, mezeluri), fiind agresat de grasimi greu digerabile.
Fructele si legumele sunt de mare ajutor in detoxifierea ficatului, pentru continutul lor in fibre alimentare care impiedica asimilarea grasimilor. Si consumul de peste ajuta la dizolvarea colesterolului “rau”, prin continutul sau de Omega 3 si Omega 6.

 

Dintre legumele “fruntase” in reducerea colesterolului “rau” se numara varza, morcovii, fasolea verde, ceapa, usturoiul si conopida. Asadar este bine sa fim atenti la alimentatie si este bine de stiut ca si suplimentele nutritive joaca un rol important in sanatatea noastra.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter