30 RON reducere la comenzile de peste 199 RON ☀
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Ce si cum sa mancam iarna?

Ce si cum sa mancam iarna?
     

Ce si cum se manancam iarna?

In sezonul rece aportul de vitamine si minerale necesare functionarii normale a organismului uman este mult diminuat; fructele si legumele proaspete sunt inlocuite de cele din conserve, si daca e sa fim sincere, desi exista multe sortimente congelate pe piata, nu toata lumea isi permite sa le cumpere.

Totusi, chiar daca capitolul finante nu e cel in care excelezi, poti foarte bine sa acoperi aceste necesitati cu legume si fructe precum morcovii, ardeii, gogosarii, telina, merele, perele, prunele uscate, gutuile

Extrem de important in timpul iernii este consumul de citrice: potrocalele, mandarinele, grepfruturile, lamaiile sunt foarte bogate in vitamina C, necesara in cresterea rezistentie organismului.

Ceaiurile naturale de plante sub forma de infuzie sunt bine-venite. Evitati ceaiurile gata-preparate sau cele instant, deoarece contin conservanti si zaharuri.

Lactatele nu trebuie sa lipseasca din meniul zilnic, in special iaurturile simple (atentie la aditivi, indulcitoari, amidon, E-uri) si sunt de preferat iaurturile care au un termen de garantie cat mai mic.

Surse importanta de vitamine si minerale se regasesc in alimente precum painea integrala, varza, radacionasele, broccoli, verdeturi proaspete (patrunjel, marar,leustean).

Este de preferat ca legumele si fructele sa fie mancate in stare proaspata (in salate, sucuri naturale preparate in casa si consumate imediat sau ca atare).

Sunt de evitat ( si nu numai in timpul iernii) din hrana zilnica alimentele si mancarurile bogate in grasimi, zaharuri, si sare.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Cercetare impotriva somnolentei

Aboneaza-te la newsletter