Luna Pro Natura
-20% din pretul original la toate produsele
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Cateva cai naturale de reducere a stresului

Cateva cai naturale de reducere a stresului
     
Iarna insotita de vremea rea poate fi o perioada stresanta pentru oricine, mai ales în ziua de astazi. Tot mai multi oameni sufera de efectele negative ale stresului. Aceste efecte negative au un impact major asupra vietii noastre de zi cu zi si in special asupra sanatatii noastre; poate cauza hipertensiune arteriala, obezitate, boli de inima, anxietate si depresie, printre multe alte probleme de sanatate.
 
Toata lumea iubeste un masaj. Dar stiati ca acesta a fost folosit pentru eliberarea stresului de mii de ani?  Din punct de vedere istoric, chinezii foloseau masajul pentru a deschide canalele energetice blocate, în scopul de a-si îmbunatatii sanatatea. Hipocrate, "parintele medicinei occidentale," folosea masajul pentru tratarea diferitelor boli. Astazi, folosim masajul pentru a relaxa muschii încordati, reduce durerea si a imbunatatii circulatia, care poate face minuni pentru minte.
 
Exercitiile functioneaza de mult în acelasi mod ca si meditatia, deoarece va ofera timp pentru a fi singuri cu propriile gânduri (sau o oportunitate de a scapa de ele). Cu toate acestea, exercitiille fizice creeaza beneficii prin eliberarea endorfinelor în creier, lucru care ajuta la îmbunatatirea starii de spirit. De asemenea, previne obezitatea si alte probleme de sanatate, oferindu-va mai multe energie.
 
A fost dovedit  faptul ca mancarea de tip fast food ne poate cauza depresii (sa nu mai vorbim de grasimi), astfel încât  avem nevoie de o dieta echilibrata. Alimente sanatoase, cum ar fi cereale integrale si proteine va pot imbunatatii starea de spirit si va pot oferi energie de lunga durata. Potrivit oamenilor de stiinta exista cateva alimente care ne ajuta intr-o proportie mai mare impotriva stresului cum ar fi afinele, somonul si migdalele.
 
De asemenea, consumul de cafea in exces este foarte daunator. În timp ce unele studii au aratat ca o cafea pe zi poate oferi beneficii sanatatii, prea multa cofeina va va face sa nervosi si anxiosi, si în cele din urma poate duce la atacuri cerebrale.
 
Vitaminele B sunt cunoscute pentru a promova buna functionare a creierului si a sistemului nervos, precum si pentru faptul ca ajuta la inducerea starii de relaxare si ajuta la combaterea oboselii. De fapt, indicatorii de deficit de vitamina B includ iritabilitate, depresie si apatie, astfel încât pentru a opri aceste simptome, cresteti aportul de alimente bogate in vitamine B. Vitaminele B sunt de obicei gasite în germeni si tarâte de cereale, deasemenea si in fasole, mazare, nuci, ficat, oua si produse lactate.
 
 
 
Somnul este cel mai important reductor de stres, fiind totodata si unul natural. Somnul prea scurt ne face capriciosi, iritabili. Totodata prea mult somn ne poate face domoli si deprimati. Incercati sa gasiti un echilibru care va face sa va simtiti odihniti. Anumite alimente pot ajuta la un somn mai linistit, cum ar fi carbohidratii, banane, alune, smochine, lapte. Aceste alimente contin toate triptofan, un precursor pentru crearea de melatonina. Cu toate acestea, trebuie sa evitam mesele copioase, aproape de ora de culcare, deoarece aceasta poate duce la indigestie, arsuri la stomac sau reflux.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Remediu impotriva parului despicat

Aboneaza-te la newsletter