DAILY DEALS
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

8 alimente pentru oase sanatoase

8 alimente pentru oase sanatoase
     

Daca vrei sa eviti sa ai oase fragile la batranete, acum trebuie sa ai grija de sistemul tau osos.Parola acestei evitari este calciul si vitamina D.

Consumarea calciului si a vitaminei D nu trebuie neglijata nici in tinerete dar nici la batranete. Deoarece in tinerete acesti nutrienti ajuta la constuirea unei mase osoase putenice, iar daca  a aparut  deja osteoporoza, acesti nutrienti opresc inaintarea bolii, evitand astfel fracturile.
Iata alimentele care te ajuta la intrarea calciului si a vitaminei D in organism:

 

 
1.Iaurt: o cutie de iaurt pe zi poate contine trei sfert din cantitatea necesara zilnica de calciu de care are nevoie organismul.Insa este bine de stiut ca iaurturile grecesti bogate in proteine contin mai putin calciu decat celelalte.

2.Lapte: dintr-un pahar de lapte fara multa grasime, poti face rost de asemenea de trei sfert de calciu necesar organismului, si este de asemenea o buna sursa de vitamina D. Daca nu iti place laptele, poti face un coctail de lapte, si asa nu va fi o problema consumarea a trei pahare de lapte pe zi.

3.Branza: nu trebuie mancat pe uscat, deoarece daca te ingrasi nu iti va face bine la articulatii.Numai 5 dkg pe zi pot semnifica pana la 30% din necesarul de calciu zilnic.Cele mai multe tipuri de branza contin si putina vitamina D.

4.Sardinia: conservele de peste contin foarte mult calciu si vitamina D, nu manca pe uscat, insoteste-l cu o salata sau ceai.

5.Oua: intr-un ou gasim 6% din necesarul zilnic de vitamina D, si anume in galbenus, asa ca foloseste si galbenusul in mancare nu doar albusul.

6.Somon si  ton: in somon gasim  acizi grasi de omega 3, care au rol cardioprotector, si de   asemenea in 10 dkg putem acumula tot  necesarul  zilinic de vitamina D.Si tonul este o sursa la fel de buna, in 10 dkg gasim 39 % din necesarul zilnic de vitamin D.

7.Spanac: daca nu iti plac lactatele, spanul este o sursa buna de calciu.O cana de zeama de spanac fiert contine un sfert din necesarul zilnic de calciu, de asemenea contine si fibre, fier si vitamina A. Si alte legume verzui, cum este varza sunt sursa buna pentru acumularea acestor minerale.
 
8.Cereale vitaminizate si suc  de portocale: numeroase cereale si sucuri de portocale sunt inbogatite cu calciu si vitamina D. Daca nu ai timp sa gatesti,  din aceste alimente poti acumula necesarul zilnic de calciu si vitamina D. Iar vitamina C din sucul de portocale ajuta absorbtia mai buna a calciului.

+1 Miscare in aer liber: miscarea ajuta la construirea si mentinerea  masei osoase, iar soarele stimuleaza organismul la productia vitaminei D.

Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Marirea sanilor in mod natural

Aboneaza-te la newsletter