Pudra de Amla, sau Amalaki, se obține din fructul uscat al unui copac indian (Indian Gooseberry - Emblica Officinalis). Amla este un antioxidant și anti-aging excelent și este folosit zilnic în medicina traditională ayurvedică pentru scopuri medicinale (citește despre beneficiile fructului amla aici).
Amla este una dintre cele mai hrănitoare plante din India care stimulează creșterea părului (fortifică foliculele de păr), conferă volum și strălucire firelor, condiționează părul, previne apariția mătreții și apariția infecțiilor fungice ale scalpului, menține culoarea naturală a părului și întârzie apariția înălbirii premature a părului.
Iată o mască de păr pe care o poți prepara și tu acasă! Această mască se poate considera ca și un tratament: dă volum și ajută creșterea părului. Părul va devenii moale, strălucitoare și plin de volum!
Amestecă într-un bol patru linguri de pulbere de Amla (o gasesti aici), sucul unei lămâi și câteva linguri de apă minerală până când obții o compoziție omogenă. Compoziția obținută se aplică în mod egal, începând de la scalp spre vârfuri. Lasă masca să se usuce și așteaptă o jumătate de oră să acționeze, apoi clătește din abundență cu apă.
Nu este nevoie folosirea șamponului sau balsamului, înainte sau după folosirea acestei măști: Amla curăță și hidratează părul!
Propolisul este un produs natural, conceput din rășina arborilor, polen, ceara necesară conservării și saliva albinelor, aceasta din urmă av&aci
Părul crește cu aproximativ un cm în fiecare lună, adăugând până la aproximativ 12 cm pe an. Desigur, o serie de factori pot af
Valentine’s Day, sărbătorit astăzi pe 14 februarie, este una dintre cele mai frumoase zile din an pentru cupluri. Cu această ocazie, î
Dacă părul tău și-a pierdut strălucirea, poate atenua aspectul tău. Părul strălucitor nu numai că atrage privirea celorlalți spre tine, dar
Există o varitate de moduri de a încerca să scapi de mătreață, de la șampoane și corticosteroizi până la remedii altrenative, cum
Ingredientele naturale pentru cosmetice reprezintă unul dintre factorii ce sporesc nivelul de credibilitate pe care îl au clienții față de c