DAILY DEALS
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Reguli simple pentru mentinerea greutatii

Reguli simple pentru mentinerea greutatii
     

Daca doriti sa pierdeti din greutate, cel mai bine ar fi sa faceti acest lucru in primul rand printr-un regim sanatos si bine pus la punct. Cheia este sa puteti mentine modificarile aduse obiceiurilor dumneavoastra alimentare. Aceasta nu trebuie sa presupuna o faza de semi-infometare, care va face sa tanjiti dupa dulciuri si produse de patiserie, ci ar trebui sa se concentreze asupra imbunatatirii echilibrului dietetic. Comparand corpul cu un cuptor, focul reprezinta metabolismul nostru, iar combustibilul este constituit din alimentele pe care le consumam. Pentru a tine focul aprins, trebuie sa ne asiguram ca folosim combustibilul indicat si ca punem pe foc regulat.

 

 

 

In al doilea rand, pe langa un regim sanatos puteti folosi suplimente alimentare care va ajuta in reducerea poftei de mancare, in procesul de absorbtie al hranei avand ca rezultat o pierdere efectiva in greutate. Astfel  obtineti rezultatele dorite intr-un interval de timp mai scurt.

 

Alimentele ca si combustibil


Cand vine vorba de alimentatia sanatoasa, o buna abordare este concentrarea asupra valorilor nutritive ale oricarui aliment pe care il consumati, pe langa energia pe care o ofera. Zaharul pur ofera doar calorii goale, in sensul ca nu are in plus si nutrienti, in timp ce fructele, de exemplu, ofera vitamine esentiale si fibre. Incercati sa consumati doar alimente care au un beneficiu nutritiv pozitiv.

Unele persoane considera ca sarirea peste mese si infometarea propriei persoane este cea mai buna metoda de a slabi, desi, comparand aceasta idee cu analogia cu cuptorul, teoria este gresita. Daca aprindem focul dimineata si nu-l alimentam la amiaza, ce se intampla pe cand ne intoarcem seara la foc?

Flacara va fi atat de redusa incat combustibilul adaugat seara nu va arde deloc usor. Daca sariti peste mese, corpul va face mai degraba rezerve de grasimi din mesele urmatoare.

Sa nu credeti ca daca vreti sa slabiti trebuie sa mancati mai putin; trebuie doar sa mancati diferit. Veti beneficia de pe urma meselor mai dese prin faptul ca va veti putea evita dorintele arzatoare cauzate de nivelul scazut al glucozei din sange. Dar nu uitati sa alegeti cu atentie marita toate alimentele pe care le consumati, pentru beneficiul nutritiv maxim de care aveti nevoie.

 

Planul de 10 puncte pentru controlul greutatii:

 

1. Mancati de trei ori  pe zi, la mesele principale – prevenind foamea si dorinta prea puternica de mancare.
2. Luati o gustare sanatoasa, daca va e foame intre mese pentru mentinerea nivelului glicemiei – fructele proaspete si uscate, legumele crude, nucile si semintele sunt ideale.
3. Consumati bauturi sanatoase – evitati cofeina, bauturile pline de zahar si/sau chimicale.
4. Consumati alcool in cantitati moderate.
5. Beti mai ales intre mese si nu in timpul mesei.
6. Micsorati consumul de grasimi.
7. Identificati si eliminati alimentele la care sunteti sensibili (ex. de care va simtiti balonat).
8. Alegeti carbohidrati – aceste alimente contin mult mai multe fibre, vitamine si minerale, decat celelalte alimente.
9. Evitati zaharul.
10.Consumati multe fructe si legume proaspete.

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Plante pentru suflet

Aboneaza-te la newsletter