✨ Reducere de -8% la toate produsele din Ingrijire personala
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Reguli simple pentru menținerea greutății

Reguli simple pentru menținerea greutății
     

Dacă doriți să pierdeți din greutate, cel mai bine ar fi să faceți acest lucru în primul rând printr-un regim sănătos și bine pus la punct. Cheia este să puteți menține modificările aduse obiceiurilor dumneavoastră alimentare. Aceasta nu trebuie să presupună o fază de semi-înfometare, care vă face sa tânjiți după dulciuri și produse de patiserie, ci ar trebui să se concentreze asupra îmbunătățirii echilibrului dietetic. Comparând corpul cu un cuptor, focul reprezintă metabolismul nostru, iar combustibilul este constituit din alimentele pe care le consumăm. Pentru a ține focul aprins, trebuie să ne asigurăm că folosim combustibilul indicat și că punem pe foc regulat.

În al doilea rând, pe lângă un regim sănătos puteți folosi suplimente alimentare care vă ajută în reducerea poftei de mâncare, în procesul de absorbție al hranei având ca rezultat o pierdere efectivă în greutate. Astfel, obtineți rezultatele dorite într-un interval de timp mai scurt. 

Alimentele ca și combustibil

Când vine vorba de alimentația sănătoasă, o bună abordare este concentrarea asupra valorilor nutritive ale oricărui aliment pe care îl consumați, pe lângă energia pe care o oferă. Zahărul pur oferă doar calorii goale, în sensul că nu are în plus și nutrienți, în timp ce fructele, de exemplu, oferă vitamine esențiale și fibre. Încercați să consumați doar alimente care au un beneficiu nutritiv pozitiv.

Unele persoane consideră că sărirea peste mese și infometarea propriei persoane este cea mai bună metodă de a slăbi, deși, compaâand această idee cu analogia cu cuptorul, teoria este greșită. Dacă aprindem focul dimineața și nu-l alimentam la amiază, ce se întamplă pe când ne întoarcem seara?

Flacară va fi atât de redusă încât combustibilul adăugat seara nu va arde deloc ușor. Dacă săriți peste mese, corpul va face mai degraba rezerve de grăsimi din mesele următoare.

Să nu credeți că dacă vreți să slăbiți trebuie să mâncați mai puțin; trebuie doar să mâncați diferit. Veți beneficia de pe urma meselor mai dese prin faptul că vă veți putea evita dorințele arzătoare cauzate de nivelul scăzut al glucozei din sânge. Dar nu uitați sa alegeți cu atenție mărită toate alimentele pe care le consumați, pentru beneficiul nutritiv maxim de care aveți nevoie.

 Planul de 10 puncte pentru controlul greutății:

1. Mâncați de trei ori pe zi, la mesele principale – prevenind foamea și dorința prea puternică de mâncare.
2. Luați o gustare sănătoasă, dacă vă e foame între mese pentru mentinerea nivelului glicemiei – fructele proaspete și uscate, legumele crude, nucile și semințele sunt o alegere ideală.
3. Consumați băuturi sănătoase – evitați cofeina, băuturile pline de zahăr și/sau chimicale.
4. Consumați alcool în cantități moderate.
5. Beți mai ales între mese și nu în timpul mesei.
6. Micșorați consumul de grăsimi.
7. Identificați și eliminați alimentele la care sunteți sensibili (ex. de la care vă simțiti balonat).
8. Alegeți carbohidrați complecși– aceste alimente conțin mult mai multe fibre, vitamine și minerale, decât celelalte alimente.
9. Evitați zahărul.
10.Consumați multe fructe și legume proaspete.

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter

Aboneaza-te la newsletterul nostru daca nu vrei sa pierzi promotiile noastre zilnice, cupoanele de reduceri periodice si noutatile aparute in magazinul nostru.