☀ HOT DEALS ☀
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Uleiuri cosmetice.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Ingrediente absolut necesare pentru o dieta sanatoasa

Ingrediente absolut necesare pentru o dieta sanatoasa
     

Fructele si legumele in fiecare zi sunt sanatate curata. Dar cate fructe si legume trebuie sa mananci zilnic pentru a fi sanatoasa tun?
O portie zilnica de sanatate nu cuprinde fructe si legume in exces, desi majoritatea avem impresia ca putem manca cate fructe si legume vrem pentru o silueta perfecta. Imagineaza-te cu o farfurie mare de cartofi in fata sau cu un pepene galben ori cu un kilogram de banane. Efectul unei diete de acest gen este devastator. Fructele contin foarte mult zahar, iar cele care au mai putin, cum ar fi merele, potrocalele, consumate in cantitati mari si imediat dupa masa dau o foarte mare aciditate si produc senzatia de foame. Mananaca-le cu o ora inaintea mesei sau cu trei dupa, ca stomacul tau sa aba timp sa digere alimentele.

Cu totii stim ca fructele fac minuni pentru tubul digestiv, de aceea cei mai mult nutritionisti considera ca este mai bine pentruo persoana adulta sa consume cam jumatate de kilogram de fructe pe zi (mere, pere, prune, struguri, citice, penene, ananas sau alte fructe exotice), insa nu pe toate o data. Si sucurile din fructe sau ceaiurile au efecte benefice asupra organismului. Cat despre legume, acestea nu trebuie sa lipseasca niciodata din felul principal. Cele mai multe nu ingrasa si sunt un depozit real de vitamine si fibre.

O mare atentie trebuie acordata combinatiilor. Legumele bogate in amidon cum sunt: cartofii, fasolea uscata, porumbul sau dovlecii au si efecte negative asupra organismului deoarece sunt hipercalorice si iti furnizeaza multe glucide. Nu e obligatoriu sa le scoti de tot din dieta ta, dar de preferat este sa le consumi in cantitait mici. Evita sa le prajesti in ulei sau sa le mananci cu paine.

 

Cum influenteaza grupa sanguina dieta?

Teoria lui Peter D'Adamo, creatorul dietei in functie de grupele sanguine, are la baza faptul ca fiecare grupa de sange reactioneaza negativ la anumite alimente si din acest motiv apar problemele de sanatate.

De asemenea, ultimele cercetari in domeniu sustin ca grupa sanguina poate determina rezistenta in fata bolilor si infectiilor, dar si eficienta cu care ardem caloriile. Analiza grupelor de sange a aratat de ce unii oameni slabesc mult mai repede daca tin o anumita dieta, in timp ce altii nu reusesc sa dea jos niciun gram, desi duc acelasi stil de viata. Unii sunt in forma maxima si la 70 de ani, in timp ce altii par din ce in ce mai slabiti.

Grupa sanguina 0

Este indicat sa ai o dieta bogata in proteine animale. Carnea slaba de vita sau miel si pestele nu trebuie sa lipseasca din meniul tau. Alimentele care te ingrasa sunt graul, porumbul, lintea, varza, conopida, fasolea uscata. Ca sa slabesti, consuma carne de vita, peste, spanac si legume verzi.

Grupa sanguina A

Iti sunt recomandate dietele bazate pe carbohidrati si multe fibre, caci stomacul tau produce cantitati mai mici de acid gastric. A voie sa mananci legume, fructe, branza tofu, nuci, seminte, cereale, orez. Produsele lactate, carnea de orice tip si produsele fainoase te ingrasa. Daca vrei sa slabesti, consuma preparate pe baza de soia, dar si foarte multe fructe si legume.

Grupa sanguina B

Aceasta dieta este cea mai echilibrata. Din meniul tau sa nu lipseasca carnea rosie, pestele, lactatele, legumele si fructele. Evita carnea de porc si pe cea de pui, mancarurile care contin porumb si alcool. Alimentele care te fac sa te ingrasi sunt graul si produsele din faina alba. Ca sa slabesti, consuma produse lactate degresate, carne slaba si multe legume.

Grupa sanguina AB

Stomacul tau secreta cantitati mici de acid gastric. Deci daca vrei ca dieta sa aiba efecte, trebuie sa consumi cat mai putina carne si cat mai multe legume. Nu manca proumb si fasole, nici carne rosiepentru ca risti sa te trezesti cu kilograe in plus.Daca vrei sa slabesti, mananca cat mai mult peste si legume.

 

Dieta si fitness - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Mai multa fermitate pentru sani

Aboneaza-te la newsletter