✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

7 Sfaturi pentru sănătatea copilului tău

7 Sfaturi pentru sănătatea copilului tău
     

Alegerile tale ca părinte încep înaintea nașterii copilului tău. De la modul de hrănire la modul de disciplinare, creșterea copiilor pare a fi o alegere după alta.

Alegerile pe care le faci cu privire la sănătatea copilului tău, îl vor afecta pe tot parcursul vieții. Acestea sunt deciziile cel mai bine luate cu multă gândire și informare.

Iată câteva sfaturi generale cu privire la alegerile sănătoase ale părinților:

1.  Ia o decizie în ceea ce privește alăptarea – Alăptarea este o modalitate minunată de a te lega cu bebelușul, în timp ce îi oferi cea mai naturală nutriție posibilă. Dar alăptarea nu este pentru toată lumea. Necesită mult timp, dăruire, devotament față de alimentația sănătoasă. Colaborează cu medicul tău pentru a lua o decizie cu privire la ce este mai bine pentru tine și copilașul tău.

2.  Furnizează alimente naturale – Alimentele procesate sunt adesea pline de zahăr, sodiu, grăsimi nesănătoase și calorii. Evită să gătești mesele copiilor folosind alimente nesănătoase, în schimb optează pentru:

  •  Fructe și legume proaspete
  •  Cereale integrale
  •  Bucăți slabe de carne
  •  Pește proaspăt
  •  Carne de pasăre crescute în curte
  •  Alimente bogate în fibre, cum ar fi fasolea și verdeața

3.  Acordă o importanță deosebită vitaminelor – Aproape toți copii primesc o mulțime de vitamine A, B, C, D etc, în alimentele pe care le consumă în fiecare zi. Împachetează mesele copilașului tău cu alimente bogate în vitamine.

4.  Evită regula mâncatului tot de farfurie – Bunica ta avea cele mai bune intenții pentru tine când nu te lăsa să pleci de la masa înainte de a termina tot, dar adevărul este că un copil știe când este sătul și trebuie să nu mai mănânce. Supraalimentarea poate duce la creșterea în greutate nedorită.

5.  Combate obezitatea – Obezitatea a crescut de peste două ori la copii și de patru ori la adolescenți în ultimii 30 de ani. Activitatea fizică este foarte importantă pentru copii. Experții în sănătate recomandă 60 de minute de activitate fizică zilnică pentru copii. Sporturile de echipă sau individuale sunt o modalitate excelentă de a încuraja activitatea fizică. În afara unui cadru sportiv structurat, motivează-ți copilul să petreacă mai mult timp jucându-se decât stand.

6.  Ai grijă de pielea copilului – Verile sunt pentru copii, dar soarele de vară nu. Lumina ultravioletă poate deteriora pielea și poate crește șansele de a dezvolta cancer de piele mai târziu în viață. Bebelușii mai mici de șase luni ar trebui să evite lumina directă a soarelui, dacă este posibil. Dacă este inevitabil să stai la soare, utilizează o protecție solară cu formule destinate bebelușilor sau copiilor. Aplică la ficare două ore protecția sau mai frecvent dacă copilul transpiră sau e în apă.

7.  Ai grijă de zâmbetul copilului – Carierea dinților duce la probleme de vorbire și învățare dacă nu este tratată. Fluorul poate elimina aproape complet cariile la copii mici.

Părinții și alți îngrijitori îi pot îndruma pe copii să-și dezvolte obiceiuri de viață care să le susțină sănătatea în anii următori. Este important să creezi obiceiuri sănătoase. Webshop-ul VitaMix îți stă la dispoziție cu o varietate de produse benefice sănătății tale și a copilașului tău!

Copilul meu - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter