Mic dejun cu Ela Craciun

Mic dejun cu Ela Craciun
     

Micul dejun are o importanta deosebita in ceea ce priveste sanatatea noastra si a copiiilor. 

Un mic dejun sanatos este esential pentru cresterea copiiilor si pentru acumularea energiei necesare fiecarei zile. Acestei mese i se datoreaza concentratia de care se pot bucura copiii la scoala si adultii la locul de munca. Tocmai de aceea, micul dejun ar trebui sa se bucure de o atentie speciala mai ales in timpul saptamanii: luni, marti, miercuri, joi si vineri.

Ela Craciun, o adevarata super mama, a ales sa pregateasca nu una, ci chiar 5 variante de mic dejun care sunt nu doar sanatoase ci si rapide si usor de pregatit.

Deseori copiii nostri nu vor sa manance de dimineata. Insa in calitate de  parinti trebuie sa ne asiguram ca vor manca destui nutrienti si nu se vor confrunta cu lipsa de atentie si oboseala la scoala.

Includerea copiilor in procesul de pregatire a micului dejun, le poate spori dorinta a-l si consuma. De aceea putem alege variante sanatoase dar si usoare pentru micul dejun, exact asa cum a facut si Ela: impreuna cu fetita ei.

Iata ce propune Ela Craciun pentru fiecare zi a saptamanii:

„LUNI:

Avem nevoie de multa energie la inceputul saptamanii, asa ca o sa incepem cu un smoothie delicios. Am folosit laptele de migdale pentru ca este o sursa foarte buna de calciu si, cand vine vorba de smoothie-uri, prefer laptele vegetal. Am adaugat caju nu numai pentru aspectul placut, ci si pentru ca ajuta la crestere si buna functionare a sistemului digestiv si putin sirop de agave.

MARTI:

In a doua zi a saptamanii va propun o gustare dulce si sanatoasa: rondele de orez expandat cu unt de migdale care este o sursa naturala de proteine, minerale si antioxidanti. E delicios in combinatie cu fructe (mere, banane).

MIERCURI:

Pentru miercuri am optat pentru un sandvis cu paine integrala, humus si castraveti. Painea integrala este mult mai sanatoasa decat cea obtinuta din faina alba rafinata, fiind bogata in fibre si nutrienti si este chiar mai satioasa, iar humusul este o sursa excelenta de fibre si vitamine.

JOI:

Desi ar putea sa nu vi se para foarte satioasa, semintele de chia sunt sursa naturala de energie, au 5 ori mai mult calciu decat laptele, de 2 ori mai multi antioxidanti decat afinele si sunt bogate in proteine.

VINERI:

Pentru ca vine weekend-ul, meritam sa ne rasfatam putin, asa ca o sa facem ceva dulce, dar sanatos: terci de ovaz cu fructe. Ovazul are in compozitie fier, vitamina B si zinc. Este aportul perfect de nutrienti pentru mancarea de dimineata a celor mici, dar este ideal si pentru cei mari. Alegeti o cana cu ajutorul careia veti masura ingredientele. Intr-un vas puneti la fiert 2,5 cani de lapte cu putina sare. Cand laptele fierbe adaugati 2,5 cani de ovaz maruntit. Puteti adauga dupa gust zahar de cocos. Dupa ce il indepartati de pe foc adaugati bucatele din fructul vostru preferat. Pe timpul ierni puteti folosi mere sau fructe uscate cum ar fi merisoarele, ananasul, stafidele, etc.”

Acestea sunt variantele de mic dejun propuse de super mama adepta a produselor sanatoase, de pe VitaMix!

Vezi exact cum le-a pregatit Ela cu fetita ei, aici.

Sanatoase, rapide si pe placul tuturor. Pregateste fiecare varianta impreuna cu copiii tai, pentru o saptamana energica!

comments powered by Disqus

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Cum iti otravesti corpul zilnic
Comanda
L-V intre 9-17
0365-430.166
Transport GRATUIT
la comenzi peste 150 Lei

Produsul lunii