30 RON reducere la comenzile de peste 199 RON ☀
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Ce sunt inflamatiile si cu ce alimente le poti reduce

Ce sunt inflamatiile si cu ce alimente le poti reduce
     

Ce sunt inflamatiile?

Inflamatiile au rolul de a trata corpul. Sistemul imunitar functioneaza csa un prim sistem de aparare, identificand situatia cand anumite celule synt iritatae sau daca exista patogeni unde nu ar trebui sa existe.

Inflamatiile sunt un raspuns de auto aparare, care au rolul de a elimina aceste iritatii si induce procesul de vindecare.

Atat bacteriile cat si substantele alergenice si chimicalee pt cauza inflamatii sau pot agrava situatia.

Exista doua tipuri de inflamatii:

  • inflamatii acute
  • inflamatii cronice

Alimentele bogate in nutrienti au fost identificati drept o modalitate de a reduce inflamatii. Putem identifica usor mancarurile care pot cauza aceste iitatii, insa cand vine vorba de sanatate este mai important sa stim ce este recomandat de consumat decat ce nu.

Consumul de alimente naturale si bogate de nutrienti, respectiv reducerea mancarurilor procesate poate avea efecte pozitive asupra sanatatii fizice dar si psihice.

Mai jos veti regasi o lista de alimente specifice, ideale pentru reducerea inflamatiilor:

  • Fructe si legume. In special cele verzi sau cu frunze: salata, spanac, brocoli si varza de bruxelles. Acestea sunt bogate in vitamina K, care, conform studiilor, ajuta reducerea inflamatiilor.
  • Fructe de padure. Aici putem include ciresele, zmeura, afinele. Acestea se bucura de un element pigmentat care ajuta reducea inflamatiilor si au proprietati vindecatoare.
  • Cereale. In special cele nerafinat sunt bogate in fibre si ajuta la inflamatii. Ovazul este un grozav exemplu de aliment bogat in fibre, si ajuta reducerea inflamatiilor din corp. 
  • Proteine pe baza de plante, precum fasolea, mazarea, nuci si seminte. Acestea sunt bogate in antioxidanti dar si in substante anti inflamatorii.
  • Grasimi bune. Uleiul de masline, avocado, nucile si semintele, precum chia, sunt cateva alegeri ideale. Acestea sunt bogate in omega 3, care contine acid linoleil, cu proproetati anti inflamatorii.
  • De asemenea bogat in omega sunt anumite tipuri de peste, precum somonul, sardinele sau hamsii.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Afrodisiace naturale

Aboneaza-te la newsletter