Zilele Himalaya
toate produsele cu -12% reducere
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

7 propuneri pentru menținerea energiei și sănătății pe timp de toamnă

7 propuneri pentru menținerea energiei și sănătății pe timp de toamnă
     

A sosit toamna, aducând cu sine zile mai scurte și o claritate în aer. Schimbarea sezonieră poate avea un impact asupra producției de hormoni și este perfect normal să experimentezi modificări ale nivelului de energie în această perioadă a anului.

Trebuie să îți hrănești corpul cu substanțe nutritive, să-i oferi timp corpului și să faci schimbări în rutina zilnică pentru a te adapta la noul sezon cu succes și astfel pentru a rămâne sănătos și energic.

Iată câteva idei:

  1. Îmbunătățește-ți imunitatea – Pe măsură ce ne apropiem de toamnă, iarnă, de cele mai multe ori gripa și răceala apar. Pentru a combate răcelile sezoniere, sporește sistemul imunitar cu Vitamina C și Zinc. Vitamina C este un nutrient vital, cunoscută sub numele de acid ascorbic este importantă pentru combaterea infecțiilor. Funcționează ca un antioxidant pentru a ne proteja corpul de daune. Zincul acționează ca un antioxidant, controlând activitatea a peste 300 de enzime din corpul tău.Când te lupți cu o răceală sau cu gripă, trebuie să absorbi toți nutrienții pe care îi poți obține!
  2. Bucură-te de mai mult somn – Pe măsură ce zilele se scurtează, este firesc ca și ciclul tău somn-veghe să se schimbe. Sistemul nervos autonom controlează ciclul somn-veghe. În lunile mai reci, cu zile mai scurte și nopți mai lungi, corpul tău încearcă în mod natural să optimizeze energia, acordând prioritate somnului. În cazul în care ai dificultăți de somn ai putea încerca ceaiul Somn Liniștit care cu siguranță te va ajuta să ai un somn liniștit și odihnitor!
  3. Rămâi hidratat – Când vremea este mai rece, uităm adesea să bem cantități optime de apă. Cu toate acestea, corpul nostru este format din 60% apă, deci asigurarea că obținem cantități optime de apă este esențială pentru a ne simți bine. În lunile mai reci, dacă preferi să bei băuturi calde, ceaiurile fără cofeină, cum ar fi mușețel, mentă te vor ajuta să-ți menții hidratarea.
  4. Mănâncă produse de sezon – Consumul de produse sezoniere bogate în substanțe nutritive este important pentru a oferi corpului ceea ce are nevoie în mod natural. Toamna aduce cu sine o abundență de fructe delicioase și legume rădăcinoase.
  5. Acordă importanță Vitaminei D – Vremea este un obstacol pentru mulți dintre noi, dar dacă poți ieși afară la plimbare pentru a încerca să obții vitamina D de la lumina naturală. În cazul în care vremea nu ține cu tine, ai putea să încerci suplimentele de Vitamina D.
  6. Limitează cofeina – Desigur, pentru mulți cofeina este o necesitate pentru a trece prin aceste luni. Cu toate acestea, poate provoca deshidratare și poate afecta somnul.
  7. Fă-ți timp pentru exerciții regulate  – Activitatea sportivă este extrem de importantă indiferent de sezon. Dacă nu frecventezi sala, ai putea să ieși la o plimbare prin parc. Această plimbare sigur va fi benefică organismului tău.

Toamna este un moment plăcut pentru a încetini și a te bucura de o perioadă liniștită de odihnă și restaurare, somn și concentrare pe nutriția sănătoasă. Permite acestei schimbări sezoniere să fie o șansă de a te hrăni mâncând alimente proaspete de sezon și trăind în conformitate cu natura. Webshop-ul VitaMix te ajută să îți menții sănătatea indiferent de sezon!

 

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter