Uleiul Inca Inchi este obținut din semințele de Sacha Inchi (Plukenetia Volubilis), o plantă din pădurile tropicale din regiunea Anzilor, America de Sud (în special Peru). Indienii din jungla amazoniană folosesc acest ulei de mii de ani, încă din vremea incașilor, de aici vine și numele lui de "Alunele Incașilor".
Acest ulei este renumit pentru conținutul sau bogat de acizi grași, față de alte uleiurile vegetale. Are un conținut de 48% omega 3 (50 de ori mai mare decât uleiul de soia), 37% omega 6 și 8% de omega 9. Este îmbogățit cu vitamina A și E și este o sursă excelentă de iod. Acest elixir extraordinar este folosit mai ales în cosmetica, destinat pentru resconstruirea, repararea și protejarea părului și epidermei. Are efecte anti-aging puternice, luptând cu semnele timpului și protejând împotriva radicalilor liberi. Restabilește stratul protector al pielii și oferă o hidratare intensă întreaga zi. Datorită texturii uscate, este recomandat mai ales pentru tenul gras.
Conform unui studiu din 2006 iulie, de către Department of Food Science and Human Nutrition in USA, uleiul de Inca Inchi este un antioxidant foarte puternic. Citește mai mult despre acest studiu și alte studii despre acest ulei aici: http://www.sacha-inchi-oil.com/research.html
Propolisul este un produs natural, conceput din rășina arborilor, polen, ceara necesară conservării și saliva albinelor, aceasta din urmă av&aci
Părul crește cu aproximativ un cm în fiecare lună, adăugând până la aproximativ 12 cm pe an. Desigur, o serie de factori pot af
Valentine’s Day, sărbătorit astăzi pe 14 februarie, este una dintre cele mai frumoase zile din an pentru cupluri. Cu această ocazie, î
Dacă părul tău și-a pierdut strălucirea, poate atenua aspectul tău. Părul strălucitor nu numai că atrage privirea celorlalți spre tine, dar
Există o varitate de moduri de a încerca să scapi de mătreață, de la șampoane și corticosteroizi până la remedii altrenative, cum
Ingredientele naturale pentru cosmetice reprezintă unul dintre factorii ce sporesc nivelul de credibilitate pe care îl au clienții față de c