Pronat s-a născut cu 12 ani de zile în urmă, când dorinÈ›a de consum propriu pentru produse sănătoase s-a transformat într-o afacere de succes. Produsele principale sunt alimentele, suplimentele alimentare È™i cosmeticele: toate trebuie să fie „fără E-uri” dacă există în protofoliul Pronat.
La momentul actual Pronat are peste 90 de furnizori, majoritatea din zona comunitară, circa 1000 de parteneri È™i câteva milioane de produse vândute. PiaÈ›a internă este vizată de canalele de distribuÈ›ie: comerÈ›ul bio specializat, laÈ›urile internaÈ›ionale È™i de asemenea comerÈ›ul online. Pronat cuprinde import, ambalare, dezvoltare de produse, private label, distribuÈ›ia în lanÈ›uri de magazin (B2B) , dar È™i vânzare direct la ucmpărători finali.
Pronat a crescut de la an la an datorită calității produselor și experienței antreprenoriale.