✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Inapoi la scoala

Inapoi la scoala
     

 Cresterea si performanta copilului tau depinde de alimentatia lui zilnic. Dupa o lunga vacanta in care poate copii nostri au avut decalari in ceea ce priveste orele de masa si cantitatile de mancare, este greu sa trecem la mesele regulate luate la mese fixe deoarece este o diferenta majora dintre alimentatia din timpul scolii si alimentatia din timpul vacantelor.

Cei mai importanti factori care influenteaza si favorizeaza acumularea de energie necesara procesului de invatare sunt nutritia corespunzzatoare si somnul suficient. O hranire corespunzatoare care sa corespunda varstei copilului tau poate preveni afectiuni medicale.

Dupa o anumita varsta dieta copilului dvs trebuie sa fie asemanatoare cu cea a familiei, este obligatoriu ca ei sa ia 3 mese principale si 2 gustari intre ele, mai ales in perioada anului scolar. Meniul copiilor nostri trebuie sa fie cat mai diversificat si zilnic trebuie sa consume carbohidrati. (cereale, paste orez, cartofi).

 Daca copilul este foarte activ el are nevoie de mai multe calorii, este bine sa echilibram alimentatia copilului cu activitatea lui fizica. Este bine sa ne axam pe alimente din cereale naturale si pe legume si fructe proaspete.

 Alimentatia zilnica a copilului tau trebuie sa fie bogata in vitamine si minerale si alti nutrienti esentiali pentru cresterea micului scolar.

Copilul tau are nevoie de:

  • calciu;
  • acizi grasi esentiali;
  • fier;
  • vitamina A;
  • vitamina C;
  • zinc;
  • potasiu;
  • magneziu;
  • vitamina D;
  • vitamina E.

 Scoalarul tau trebuie sa inceapa ziua cu o cana de lapte, afirma specialistii. Laptele este alimentul de baza pentru o nutritie corecta si sanatoasa, contine grasimi, carbohidrati, vitamine, minerale. Laptele consumat regulat ofera organismului o mare cantitate de calciu ceea ce ajuta la cresterea oaselor, un singur pahar de lapte ofera vitamina D. Cel mic trebuie sa consume 5 fructe pe zi, acestea trebuie sa fie percepute ca o gustare intre mese, meniul copilului trebuie sa aiba un continut mic de glucide si grasimi. 

Stiati ca zaharul stimuleaza productia de serotonina, element chimic care da stare de bine si scade activitatea creierului?

Incercati sa ii faceti pe copii sa inlocuiasca dulcurile cu fructe proastepe si sanatoase.

Copilul meu - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Cina sanatoasa

Aboneaza-te la newsletter