✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Alimente sanatoase pentru copilul tau pe timp de vara

Alimente sanatoase pentru copilul tau pe timp de vara
     

Apetitul copilului tau scade vara?

Atunci cand temperaturile ating niveluri record stim cu totii cat de dificil este sa ii racorim pe cei mici. Cu siguranta va enumerati printe parintii care aud zilnic urmatoarele cuvinte: „Nu vreau sa mananc!’’, „Mananc mai tarziu!’’, „Nu-mi place’’ 

Caldura ii face pe copii sa oboseasca, ei devenind mai iritabili ceea ce duce la un apetit scazut. Gandul ca copilul dvs nu mananca este destul de ingrijorator, desi pierderea poftei de mancare este obisnuita in timpul sezonul fierbinte.

Spre deosebire de iarna cand corpul arde calorii pentru a-si pastra caldura, copii nu folosesc prea multa energie pentru a-si mentine temperatura corpului prin urmare nu este nevoie de atat de multa mancare pentru umple stomacul copilului.

Vegetalele inamicele copiilor. 

 Cei mici ar trebui sa consume cat mai multe legume, desi sunt greu de acceptat de cei mai multi. Oferiti-le cat mai multe fructe de sezon. 

Fructele la fel ca si legumele proaspete sunt cele mai hranitoare si sanatoase alimente de vara. Cu cat sunt mai proaspete si cu cat sunt consumate in forma lor naturala organismul beneficiaza de mai multe subtante nutritive esentiale. 

 Fructul vedeta al verii este pepenele rosu, care trebuie introdus in dieta copilului deoarece este benefic pentru sanatatea lui, precum si pepenele galben, caisele, merele,prunele si piersicile.

 Cu totii stim ca nici supele nu sunt favoritele micutilor, dar sunt cele mai indicate pe timpul verii. Legumele cele mai populare ale verii sunt: rosiile, ardeii, castravetii, fasolea, vinetele castravetii si dovleceii. Supele din aceste ingrediente ofera multa energie copiilor nostri.

Legumele in forma lor naturala procura organismului nutrienti esentiali pentru crestere si dezvoltare.

 Cerealele trebuie sa fie nelipsite din meniul zilnic al copilului tau.Facem referire si la paine care este un fel principal de mancare.Adevarata paine este cea integrala.

 Sa nu uitam ca si lactatele sunt importante pentru dietele echilibrate de vara, pentru copii. Ele intra mai putin in alimentele recomandate vara, iaurturile sunt esentiale in stabilirea calciului din organism. Ele sunt revigorante si pot fi consumate simple sau pot fi introduse in anumite mancaruri. 

 Nici carnea nu este printre cele mai recomandate alimente pentru copii pe timp de vara. Este recomandat sa luam in considerare cateva surse de carne, pestele vita si carnea de pasare sunt cele mai indicate in aceasta perioada. Pestele este bogat in acizi grasi si Omega 3, are un continut crescut de metilmercur, ajuta la dezvoltarea creierului si la buna functionare a organismului.

Copilul meu - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Virusul Hepatitei B

Aboneaza-te la newsletter