Luna Pro Natura
-20% din pretul original la toate produsele
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Cina sanatoasa

Cina sanatoasa
     

 Din cauza programului incarcat de la locul de munca, ori din cauza lipsei de timp, chef sau pur si simplu din lipsa de interes pentru corpul nostru majoritatea dintre noi nu respectam dozele de mancare indicate pe timpul zilei si anume ca micul dejun si masa de pranz sa fie consistente. Trebuie sa retinem faptul ca alimentatia sanatoasa nu trebuie sa fie ocazionala, ea trebuie sa asigure starea noastra de sanatate.

Multi dintre noi prefera sa manance seara mai mult, decat au mancat pe tot parcursul zilei si prefera sa se culcei satui.

Specialistii ne recomanda sa nu facem unele greseli in ceea ce priveste masa de seara.

Masa de cina nu trebuie sa fie o masa copioasa.

Trebuie sa gandim la distributia caloriilor, nu avem nevoie de multe calorii tocmai seara cand nu mai depunem deloc miscare. Seara este recomandat sa ne axam  pe un regim alimentar care sa contina intre 450-625 calorii.

Pentru a face fata senzatiei de foame pe tot parcursul zilei si pentru a avea energie intreaga zi cea mai mare nevoie de calorii o avem dimineata.

O cina tarzie nu este recomandata, dar dacava este foame inainte de a merge la culcare nu refuzati o gustare aleasa cu multa atentie. Baza unei alimentatii sanatoase ar trebui sa fie alcatuita din alimente de origine vegetala, frunctele si legumele reprezentand hrana sanatoasa. Este important de retinut faptul ca 

Nu mancati dulcuri dupa cina.

Cu totii avem tendinata de a incheia masa de cina cu o portie de dulcuri, fie prajituri sau ciocolata ceea ce este cu totul gresit. Dupa afirmatiile specialistilor dulcele serveste pofta si nu foamea. Dulcurile consumate dupa cina adauga o cantitate impresionanta de calorii. 

Nu mancati in fata televizorului.

Aceasta forma de a lua masa este una periculoasa, deoarece ne pierdem sirul inghititurilor si mancam intrerupt ceea ce ingreuneaza digestia.

Evitati fast-food-urile.

In timpul zilei si seara este indicat sa ocolim fast-food-urile, cu totii suntem in criza de timp, dar decat sa consumam bombe clorice, intoxicandu-ne organiusmul cu cantitati mari de grasimi si zahar ceea ce ingrasa si  au un efect negativ asupra sanatatii noastre, este mai indicat sa consumam o salata sau o supa usoara de legume ceea ce ne ofera multa energie pe intreaga zi. 

Sarea.

Este un factor de risc in aparitia hipertensiunii arteriale. Un consum exagerat de sare poate agrava unele simptome sau unele afectiuni cronice.

Pentru o cina sanatoasa si rapida pestele este cu siguranta cea mai  rapida susra de proteine, el contine acizi grasi Omega 3, seleniu iod si zinc. Seleniul este un antioxidant puternic, apara organismul de toxine. Somonul, pastravul contin cantitati mari de vitamina A si vitamina D. Pemtru sanatatea dvs evitati sa consumati mancaruri consistente seara.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Aboneaza-te la newsletter