DAILY DEALS
Ai 8% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

Cum sa combati astenia de primavara

Cum sa combati astenia de primavara
     

Astenia de primavara este starea de slabiciune generalizata cauzata de schimbarile de temperatura si de lumina in exces. Acestea afecteaza sistemul nervos si duc la aparitia starilor de disconfort. In general, astenia se manifesta prin cefalee, palpitatii, nervozitate, scaderea memoriei, oboseala, lipsa chefului de viata, stari continue de somnolenta, iritare si melancolie, depresie.

Apare datorita eforturilor de adaptare ale organismului la noile conditii meteorologice, deoarece uneori trecerea de la iarna la primavara este brusca, sau din cauza lipsei unei alimentatii corecte, a vitaminelor si mineralor, de care corpul are foarte mare nevoie.

Este bine de stiut ca astenia de primavara nu este o boala, este o stare de slabiciune si tulburare care se trateaza relativ simplu.


Mancare sanatoasa

Mananca zilnic fructe si legume proaspete care sa iti ofere vitaminele si mineralele necesare pentru intarirea organismului. Nu ezita sa consumi mere, banane, portocale, kiwi, rodii, morcovi, broccoli, salata verde si ridichi, deoarece toate actioneaza in beneficiul sanatatii tale.

Vitamina C are rolul de a energiza organismul, de a-l proteja de radicalii liberi, de a alunga starile de oboseala, o intalnesti in majoritatea fructelor si legumelor.

Vitamina B ajuta la refacerea formei fizice si psihice, alimente cu un continut ridicat de vitamine din complexul B sunt: drojdia de bere, ficatul de pasare, pestele, salata, cerealele, etc.

 

Vitamine

Efectueaza-ti analizele anual, daca in urma lor reiese ca ai carente de vitamine in ciuda unui regim de viata sanatos, ia un supliment alimentar. Respecta dozele si termenul de administrare.


Odihna

In timpul somnului organismul se reface si isi recapata fortele, de aceea este important sa dormi 8 ore/noapte. Dar nici nu exagera cu somnul, deoarece vei avea o stare constanta de oboseala si somnolenta.

Pentru un somn adanc si odihnitor bea un ceai sau lapte cald indulcit cu miere.


Miscare zilnica

Fa miscare ori de cate ori ai ocazia, fie ca te plimbi, mergi pana la magazin, faci jogging in parc, mergi la sala sau urci scarile; toate sunt foarte importante, atat pentru tonusul muscular cat si pentru o stare de bine.


Daca starea dumneavoastra nu se amelioreaza, consultati medicul!


Sanatate - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Articole precedente

Masajul bebelusilor

Aboneaza-te la newsletter