✨ TENTATIA ZILEI
Ai 12% reducere pentru toate produsele din categoria Sanatate sexuala.
0zile :00ore:00min:00sec
Vouchere Reduceri Pachete Magazine

 7 metode de îmbunătățire a sănătății intestinale

 7 metode de îmbunătățire a sănătății intestinale
     

Complexitatea incredibilă a intestinului și importanța sa pentru sănătatea ta generală este un subiect de cercetare în creștere în comunitatea medicală.

Există în jur de 40 de miliarde de bacterii în corpul tău, dintre care cele mai multe se află în intestinele tale. Acestea sunt cunoscute sub numele de floră intestinală sau microbiotă intestinală și este extrem de importantă pentru sănătatea ta. Cu toate acestea, anumite tipuri de bacterii din intestinele tale pot contribui, de asemenea, la multe boli.

Iată 7 moduri care te vor ajuta să-ți păstrezi sănătatea intestinală:

1. Consumă multe legume, leguminoase și fructe – Fructele și legumele sunt cele mai bune surse de nutrienți pentru o microbiotă intestinală sănătoasă. Sunt bogate în fibre, care nu pot fi digerate de corpul tău. Alimentele bogate în fibre sunt: zmeura, mazărea, broccoli, fasole, năut, lintea, cereale integrale. Fibrele favorizează dezvoltarea bacteriilor intestinale benefice, inclusiv a bifidobacteriilor.

2. Nu consuma prea mulți îndulcitori artificiali – Îndulcitorii artificiali sunt folosiți pe scară largă ca înlocuitori ai zahărului. Cu toate acestea, unele studii au arătat că pot afecta negativ microbiota intestinală.

3. Consumă alimente bogate în polifenoli - Polifenolii sunt compuși vegetali care au multe beneficii pentru sănătate, inclusiv reducerea tensiunii arteriale, a inflamației, a nivelului de colesterol și a stresului oxidativ. Surse bune de polifenoli ar fi:

· Cacao și ciocolată neagră

· Vin roșu

· Migdale

· Ceai verde

· Afine

· Broccoli

· Ceapă

4. Ia suplimente de probiotice - Probioticele sunt mircoorganisme vii, de obicei bacterii, care au un beneficiu specific pentru sănătate atunci când sunt consumate.  Acestea nu modifică în mod semnificativ compoziția microbiotei la persoanele sănătoase. Cu toate acestea, la persoanele bolnave, pot îmbunătăți funcția microbiotei și pot ajuta la restabilirea sănătății ei.

5. Consumă alimente fermentate - Alimentele fermentate sunt alimentele modificate de microbi. Multe dintre aceste alimente sunt bogate în lactobacili, un tip de bacterii care pot aduce beneficii sănătății tale.

 Exemple de alimente fermentate:

· Iaurt

· Varză acră

· Chefir

6. Alăptare cel puțin 6 luni - Microbiota unui bebeluș începe să se dezvolte corect la naștere. Alăptarea ajută un copil să dezvolte o microbiotă sănătoasă ducând la protejarea împotriva anumitor boli pe viitor.

7. Consumă cereale integrale - cerealele integrale conțin carbohidrați care nu pot fi digerați, care pot favoriza creșterea bacteriilor benefice în microbiota intestinală. Aceste modificări ale florei intestinale pot îmbunătăți anumite aspecte ale sănătății metabolice.

Bacteriile intestinale sunt extrem de importante în ceea ce privesc multe asepcte ale sănătății. Multe studii au arătat că o microbiotă dereglată poate duce la numeroase boli cronice. Cel mai bun mod de a menține o microbiotă sănătoasă este să mănânci o gamă de alimente proaspete. Vitamix îți oferă o gamă variată de produse care te pot ajuta în menținerea sănătății tale.

Savuros si sanatos - Articole cu si despre produse si tratamente naturiste

Aboneaza-te la newsletter